Rond het slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rond het slapen

Hey
    Ik ga maar straight to the point..

Ik maak voor het slapen gaan een shake met 250gr kwark, 250ml melk en 24gr weiproteinen..
    verteert dit weldegelijk allemaal traag aangezien de kwark erbij zit?

En als ik wakker wordt sta ik op, drink ik wat water.. en maakt ik een shake van enkel 24gr weiproteinen met water, dan douche ik en ontbijt ik..(tragere eiwitten en carbs)..
    Is dit goed of raden jullie nog snelle suikers aan ook naast de snelle eiwitten..?

Ik sta altijd open voor verbeteringen en alvast bedankt om te lezen

Grtz.

Je kunt bij die shake ochtends een stuk fruit nemen voor suikers.. een banaan of een appel
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

savonds gewoon bak kwark leeg eten zijn langzame eiwitten.. ipv whey savonds gewoon voor/na je training nemen.
      mix je whey met melk zijn meer kcals, nadeel is dat het iets langzamer word opgenomen

Comment

Marginaal trager. Laat staan merkbaar trager.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ posseltje:
          Ik weet dat kwark langzame eiwitten zijn... en gewone kwark krijg ik wel binnen als ik gemotiveerd bezig ben maar ik voeg er af en toe toch graag wat smaak aan toe dmv een schep weipoeder..
          en dan nog eventueel wat melk om het boeltje drinkbaar te maken al je alles in de blender gooit.

Dus mijn vraag was eerder of ik dan nogsteeds het voordeel heb dat die kwark langzaam wordt opgenomen.. of wordt deze nu sneller opgenomen door de melk en wei?

En over 's ochtends.. heb je in deze fase geen snelle eiwitten nodig eerst omdat je lichaam de hele nacht "zonder voeding" heeft gezeten. Na deze shake douch ik enkel en dan ga ik al ontbijten en ik drink dan een glas melk en nog langzame eiwitten tussen de boterham...

Ik wil natuurlijk niet ondankbaar klinken wanneer ik tegen jou/jullie mening in ga en ik bedank jullie al voor de raad maar het noemt toch voor iets een "discussie"...

Ik ben benieuwd naar verdere reacties

Grtz

Comment

Whey in je kwark zal er niet voor zorgen dat je kwark sneller wordt opgenomen. De caseine in kwark duurt gewoon lang om te verteren. Voor het slapen neem je dus vooral caseine.

Na het ontwaken zijn de meeste mensen van mening dat je zsm whey (icm beetje suiker, bijv. fruit) moet nemen om je cortisol te drukken. De meningen zijn hierover verdeeld
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Whey in je kwark zal er niet voor zorgen dat je kwark sneller wordt opgenomen. De caseine in kwark duurt gewoon lang om te verteren. Voor het slapen neem je dus vooral caseine.

Na het ontwaken zijn de meeste mensen van mening dat je zsm whey (icm beetje suiker, bijv. fruit) moet nemen om je cortisol te drukken. De meningen zijn hierover verdeeld
              Jij bijvoorbeeld denkt er anders over begrijp ik?
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Je kunt door je wei heen gooien wat je wilt, De wei zal er niet trager of sneller van worden.. Voor het slapen, neem je kwark of/en caseine. Die zijn traag..

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post

De casseine wint het van whey, mixen zorgt er dus voor dat de whey langzamer wordt opgenomen.

Er werd ook gedacht dat je cortisol zsm moest onderdrukken, IF bijvoorbeeld geeft een andere stelling.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    Jij bijvoorbeeld denkt er anders over begrijp ik?
                    Anders ik wel.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

goeiedag savonds kwark met wat goede vetten vetten zorgen ervoor dat je eiwitten langzamer worden opgenomen ...( alhoewel kwark al langzaam opgenomen word ) ik pak altijd tonijn waterbasis + amandellen groeten

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        De casseine wint het van whey, mixen zorgt er dus voor dat de whey langzamer wordt opgenomen.

Er werd ook gedacht dat je cortisol zsm moest onderdrukken, IF bijvoorbeeld geeft een andere stelling.
                        Sorry ben ik het niet mee eens.. Whey= n snel eiwit Casein= n traag eiwit. Als jij deze mengt heb je gewoon n snel en traag eiwit gemengt en maakt je whey niet trager....

Comment

10 scheppen brinta + 1 whey shake

Comment

Originally posted by CAT1 View Post
                            10 scheppen brinta + 1 whey shake
                            Zal geen koolydraten voor het slapen eten maar dat is een keuze voor iedervoor zich

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Sorry ben ik het niet mee eens.. Whey= n snel eiwit Casein= n traag eiwit. Als jij deze mengt heb je gewoon n snel en traag eiwit gemengt en maakt je whey niet trager....

idd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X