blanco voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• blanco voedingsschema

weet iemand waar je zo'n blanco voedings schema kan vinden? Dat is een excel bestand en via een lijst staat het product al erin. Was net die van iemand anders aan het bewerken maar dat werkt dus egt niet.

er zijn er genoeg, ik zelf gebruik de voedingstabel van snoopy is een goede start voor beginners vind ik zelf

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post577508 maak deze klaar voor jezelf
      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
      ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
        zou ik hier ergens dat voedingsschema moete vinde? ksnap em niet

Comment

Ben je nog een beetje dronken van je weekendje alleen met je vriendin
          Hij wil een voedingschema
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Ben je nog een beetje dronken van je weekendje alleen met je vriendin
            Hij wil een voedingschema
            ben nog niet klaar ff pauze hahahaha maar heb je de link al aangeklikt dan en gezien wat er als eerste wordt aangeboden dan ? HET VOEDINGSSCHEMA !!!!

... OOH de pauze is voorbij hehehehe
            ....

Comment

het zal wel aan mij liggen maar ik heb die link van jou geopend en dan kom je op de 10de pagina en daar staat het niet op, 11de pagina ook niet, 1ste ook niet. Maar iedereen die ik hier voedingsschema's zie posten doen dat meestal in een excel bestand en bovenin staan dan gegevens, en als je scroled het tijdstip en zo'n tabel waaruit je product kan kiezen en dan krijg je automatisch de voedingswaardes ervan. Kun je die nergens vinden dat ie nog niet ingevuld is dat je dat zelf moet doen? en met uitleg erbij zou helemaal top zijn. Laat maar even weten iemand :P

Comment

Originally posted by donjaym View Post
                het zal wel aan mij liggen maar ik heb die link van jou geopend en dan kom je op de 10de pagina en daar staat het niet op, 11de pagina ook niet, 1ste ook niet. Maar iedereen die ik hier voedingsschema's zie posten doen dat meestal in een excel bestand en bovenin staan dan gegevens, en als je scroled het tijdstip en zo'n tabel waaruit je product kan kiezen en dan krijg je automatisch de voedingswaardes ervan. Kun je die nergens vinden dat ie nog niet ingevuld is dat je dat zelf moet doen? en met uitleg erbij zou helemaal top zijn. Laat maar even weten iemand :P

Die lijst die jij graag wilt hebben die is handmatig ingevuld door de persoon die hem heeft gepost. Dat is geen standaard lijst. Als je een voedingschema wilt maken moet je al je produckten die je gebruikt zelf invullen.

Veel plezier

Comment

Originally posted by donjaym View Post
                  als ik de link gebruik vanuit dit topic kom ik op blz 10 en zie ik direct het excell-bestand van mijn voedingsschema ???
                  ....

Comment

als ik de link gebruik vanuit dit topic kom ik op blz 10 en zie ik direct het excell-bestand van mijn voedingsschema ???
                    Dan ben je toch echt de enige die dat ziet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X