Hey jongens en meisjes,
net de sticky van Q and A "get ripped" gelezen en vanuit daaruit een nieuw voedingsschema gemaakt,
mijn andere voedingsschema bleek geheel nog zo slecht niet te zijn, iets teveel koolydhraten en te weinig eiwitten,
dus ik heb wat verbeteringen aangebracht, en het is ook allemaal net wat minder kcal in totaal,
gezien volgens de berekening: "gewicht x2 x16-400= aantal kcal per dag"
dit voor mij neer komt op: 80x2=160x16=2560-400=2160
7 uur: Magere kwark + twee bekers melk + appel
9 uur: Magere kwark
12 uur: 3 volkoren boterhammen + pindakaas met nootjes + melk
15 uur: magere kwark (of eieren, ligt eraan waar ik zin in heb)
18 uur: avondeten bestaat uit aardappelen, groenten en vlees of vis. Ik ga 1 of 2x in de week bij mijn ouders eten, wat gelijk een cheat maaltijd is want zij nemen gezond eten niet zo nauw haha
21 uur: Fruit, kwark, noten. Eigenlijk gewoon iets voor na de training en wat ook lekker is voor bij de film op de bank.
Wat ik er bij neem is:
Multi vitamine/mineralen, vitamine B en omega-3 (had weer eens ergens gelezen dat omega 3 goed is, dus waarom niet proberen)
en natuurlijk genoeg water
Vol verwachting....... wacht ik op het antwoord of ik zo de goeie richting in ga voor mijn doel...
Doel: Meer zichtbare spieren, gezond leven
Ps. Ik heb geluk dat ik kwark gewoon echt **** lekker vind
net de sticky van Q and A "get ripped" gelezen en vanuit daaruit een nieuw voedingsschema gemaakt,
mijn andere voedingsschema bleek geheel nog zo slecht niet te zijn, iets teveel koolydhraten en te weinig eiwitten,
dus ik heb wat verbeteringen aangebracht, en het is ook allemaal net wat minder kcal in totaal,
gezien volgens de berekening: "gewicht x2 x16-400= aantal kcal per dag"
dit voor mij neer komt op: 80x2=160x16=2560-400=2160
7 uur: Magere kwark + twee bekers melk + appel
9 uur: Magere kwark
12 uur: 3 volkoren boterhammen + pindakaas met nootjes + melk
15 uur: magere kwark (of eieren, ligt eraan waar ik zin in heb)
18 uur: avondeten bestaat uit aardappelen, groenten en vlees of vis. Ik ga 1 of 2x in de week bij mijn ouders eten, wat gelijk een cheat maaltijd is want zij nemen gezond eten niet zo nauw haha
21 uur: Fruit, kwark, noten. Eigenlijk gewoon iets voor na de training en wat ook lekker is voor bij de film op de bank.
Wat ik er bij neem is:
Multi vitamine/mineralen, vitamine B en omega-3 (had weer eens ergens gelezen dat omega 3 goed is, dus waarom niet proberen)
en natuurlijk genoeg water
Vol verwachting....... wacht ik op het antwoord of ik zo de goeie richting in ga voor mijn doel...
Doel: Meer zichtbare spieren, gezond leven
Ps. Ik heb geluk dat ik kwark gewoon echt **** lekker vind
Comment