cut hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut hulp

Ik heb even een vraagje, ben sinds een tijdje in de bulk. kom van 79 af, weeg nu 83 en bij 85 wil ik weer gaan cutten. Hoe moet de kev verhouding liggen? en wat zijn goede producten om te eten in de cut. Heb wel degelijk progressie geboekt in deze tijd dus datis wel mooi, maar wil toch mn vetpercentge lekker laag houden, isnu 1,5% erbij ofzo voor 4 kilo. Weet niet of dit beetje goed is? Maar eet nu gewoon lekker stevig door. Train er gewoon goed bij 3 daags split. en dan straks ff mn vetpercentage weer omlaag. Maar wil niet weer terug bij af zijn en dalijk weer 80 kilo wegen. Weet niet of dit gaat gebeuren? of ik voor die anderhalf procent vet 4 kilo ga afvallen?
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Iemand, hoe moet de KEV verhouding tijdens de cut liggen? Voornamelijk het aantal gram onverzadigde vetten???? en denk dat mn dagelijkse behoefte -400cal wel genoeg is??
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

30% van je behoefte moet uit vetten bestaan
      2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
      de rest koolhydraat
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Luister eens vriend, in April vroeg je ook al naar de bekende weg en toen werd je doorverwezen naar de stickys, heb je ze gelezen? ja of te nee?, zo ja, lees ze nog maar een keer, het staat daar echt allemaal vermeld.
        Wat ik ook raar vind is dat je in mei ook aan het cutten was, dus je bent er al bekend mee?
        Al met al.........lees de stickys!!
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X