Ik cut maar die ik er goed aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

klein stukje uit de zomersticky:

Alles wat niet verbruikt wordt is voor de vetcellen. Zoals eerder vermeld is het zo dat de meeste mensen dikker zijn omdat ze ondervoed zijn. Hoe kan men ondervoed raken in een maatschappij vol met winkels met voeding? Dat komt omdat de meeste mensen de verkeerde keuze maken in welke voeding ze naar binnen werken. Vaak wordt er gekozen voor voedsel dat vol zit met suikers en kalorien zonder bruikbare voedingsstoffen in zitten. Suikers welk voor een insuline piek zorgen en vergrote kans voor vetopslag van wat er gegeten werd.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Volgens mij:

Hoe cleaner je eet hoe minder snel je vet aanzet.

En als je een snelle stofwisseling hebt? Dan zal dat vet aanzetten best wel meevallen.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Clean bulken zoals de pro's het doen is vaak ook erg saai en eenzijdig eten. Ik las laatst in een interview met Debby Keskin dat ze als ze bulkt alleen maar meer kip en rijst vreet. Saaaaaai.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb eventjes een post gekaapt uit een ander topic:

Alle credit naar DK01 uiteraard

Originally posted by DK01 View Post
          Dat TS niet aankomt in vetpercentage wil natuurlijk niet zeggen dat zijn manier van eten bevordelijk is/al dan niet slecht voor zijn spierhypertrofie. Als hij door de dag heen insulinepieken blijft crieeren zal hij een groot nadeel ondervinden bij z'n postworkout voeding. Z'n insuline gevoeligheid is waarschijnlijk waardeloos. Het idee achter trage koolhydraten eten is natuurlijk niet enkel je lichaam continu van voedsel voorzien, het heeft zeker zoveel te maken met het tempere van je Insuline. En nogmaals, niet enkel om je vetopslag te beperken. Na een workout schreeuwen je muscles om eiwitten en bloedglucose. Maar TS zal waarschijnlijk zo'n HUGE-amount of insuline nodig hebben om indruk te maken op de opslag-receptoren in z'n lichaam, dat hij aan deze vraag nooit voldoende kan voldoen. Overigens, mensen met een hoge stofwisseling hebben enkel last van hoge cortisol-levels. Dus je zult zelf ook niet voldoen met het aantal gram proteinen waar je kamaraden genoeg aan hebben. Op het eerste gezicht lijkt het leuk, zo'n hoge stofwisseling.. maar het is alles behalve dat!
          Het ging over een meneer die ook een snelle stofwisseling had en zich afvroeg of die alles kon eten.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Misschien even een domme vraag tussendoor:

Maar waar kan ik nu precies mijn behoefte bepalen. Ik kom op elke site wel weer anders uit. dan weer uit de stickys dat ik om af te vallen maar 2000 nodig heb en een andere site zegt weer dat ik op 2400 moet zitten. Is toch wel een groot verschil. en dan op de sportschool zeggen ze 2500 om af te vallen. Ik zit nu rond de 2000 Caloriën per dag. (cutten)

Ik kan zo mijn voedingsschema ook niet echt goed invullen als ik niet precies mijn behoefte weet.

misschien kunnen jullie me dat zeggen? Ik ken de verhoudingen wel van de KEV maar ik moet weten wat ik nodig heb.

Ik ben 171 cm lang, 70 kilo, 33 jaar. Werk als betonlaborant 8 uur per dag. ht nodige til en sjouw werk komt daar ook bij kijken. Dan 4x 1,5 uur sporten P/W, (KT en Cardio).

Ik weet wat er in de stickys staat maar mijn vraag is daar ook niet op gebaseerd. Ik weet gewoon niet wat ik mag gebruiken.

Beetje hulp misschien Aub?

Comment

De meeste voedingsbehoefte calculators wijken van elkaar af.
              Pak gewoon het gemiddeld en kijk voor 1 a 2 weken of je aankomt/afvalt.
              Pas daarna je voedingsschema naar boven of beneden aan. Het aanpassen is maar een klein beetje werk.
              The Sky Ain't The Limit

Comment

als je na zolang trainen nog steeds niet je kcal behoefte weet, ben je echt gaar ofzo. Hoeveel at je tijdens je cut? +500 en je hebt onderhoud ofzo. eet dat 1 maand. en kijk wat er gebeurt.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dank jullie,

Ik zal het gemiddelde dan eens aanhouden van ongeveer 2600 minus ongeveer 500 is dan rond de 2100. Ik zal daar voorlopig eens op gaan zitten.

Dit doe ik al een aantal dagen en het gaat wel goed. Heb natuurlijk wel wat honger op sommige momenten maar ja beetje water helpt ook.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Clean bulken zoals de pro's het doen is vaak ook erg saai en eenzijdig eten. Ik las laatst in een interview met Debby Keskin dat ze als ze bulkt alleen maar meer kip en rijst vreet. Saaaaaai.
                    Toewijding heet dat.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                      probleem is natuurlijk dat ieder lichaam anders is. De een reageert anders dan de ander, denk dat het ook, ondanks dat er concepten zijn die gewoon generaal zijn, er een hoop dingen zijn waarbij je zelf een beetje moet experimenteren
                      Ik ben generaal, geen concept.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X