moet ik mijn voeding veranderen??..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moet ik mijn voeding veranderen??..

Ik ben pas 15 dus dit is mischien een nogal rare vraag, maar op fitness heb ik gehoord dat het voor mij mischien beter is als ik mijn voeding verander. Probleem is dat ze niet zo veel meer dan dat hebben verteld, dus heeft iemand nog wat ideeen of opmerkingen aan mijn dagelijkse schema.

Ontbijt:

2 volkoren boterhammen met boter en een glas melk

Lunch:

4 belegde boterhammen en een halve liter cola

Diner:

hangt er vanaf maar meestal kip met groente/rijst, in elk geval zit er vlees in.

Tussendoor:

appel en een glas melk.

Qua voedingsupplementen doe ik aan Creatine en aan 90% Protein over een halve liter melk 2maal tijdens/na het fitnessen. ik neem dagelijks 5 gram creatine.

wat gegevens van de weegschaal + lengte zijn:

lengte: 176cm
    gewicht: 68KG
    Vet gewicht: 9.8KG
    vet percentage: 14.2%
    Spiergewicht 55.4KG

Wat jij spiergewicht noemt heet volgens mij vetvrije massa, maar dat even terzijde, kzie dat het je eerste post is, misschien even voorstellen in het daarvoor bestemde topic? Wat betreft voeding: Cola zou ik eruit halen en maak eerst een schema zodat wij er iets mee kunnen en vertel wat je behoefte is, kan al wel vast zeggen dat het niet het beste eten is wat je allemaal eet.

Comment

en welke topic zal dat zijn, je hebt gelijk ik ben hier nieuw

Comment

Halve liter cola??? Scrappen die handel!!!
        Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

pakweg 1700 kcal beetje weinig
          en scrap cola ga aan de brinta ofzo, of desnoods water oid verder zou ik tussendoor ook een broodje gaan eten in jou geval

Comment

je bent een fitnessmaniak en je weet niets over voeding? (alle stickys ff lezen) veel succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X