eieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Begin smorgens met 10 eieren.. Niets mis mee...

Comment

Originally posted by davide View Post
      "Pocheren" is de juiste term voor de bereiding die jij omschrijft.
      Hmm oke. En ik maar denken dat pocheren zoiets als au bain marie verwarmen was.

Comment

Hey, die 9 jaar chefkok ervaring zit er nog wel in hoor... hij gaat prima .. ff de kaas laten smelten ...
        Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
        25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
        "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Hmm oke. En ik maar denken dat pocheren zoiets als au bain marie verwarmen was.
          Correct !! Alleen dan direct in het water en niet in een pannetje op het water dat is Au bain marie

Comment

Originally posted by davide View Post
            Correct !! Alleen dan direct in het water en niet in een pannetje op het water dat is Au bain marie
            Ja hallo, op die manier is alles hetzelfde. Bedoel, je gebruikt overal een pannetje voor

Comment

yep, alleen gaat jou gepocheerde ei een bende worden ... als je au bain marie het bereid..in een lege pan, er moet wel vocht bij. Op de gebruikelijke manier krijg je zo'n mooi ei als op je bami bij de chinees.

En huh het hoeft van mij niet in een pan hoor ... mag ook in een tupperware bakkie in de magnetron .. gaat nog sneller ook

Ben ff eten nu hij is klaar

Comment

Hoh effe.

Een ei bakken in de magnetron?
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Een ei bakken is best lastig zonder boter/olie, maar zolang het in je schema past is het prima.
                  Originally posted by Patricia86 View Post
                  Je kan ipv boter/olie prima water in de pan doen, en dan het ei daarin breken. Krijg je van die eitjes die je bij de chinees ook altijd krijgt. Die kunnen niet aanbranden.

Weet alleen niet of het dan een gebakken ei is (zo ziet het eruit) of gekookt
                  Gewoon een deftige pan kopen dan heb je helemaal niets nodig.

Comment

Kun je die krengen niet flamberen? zijn ze misschien sneller klaar

Comment

Mij is nu nog steeds onduidelijk of teveel eieren nou schadelijk voor de gezondheid zijn?? want het eigeel moest zorgen voor een te hoog cholesterol? of is dit nu weer juist niet omdat ik hier lees dat het gezond is??

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                        Hoh effe.

Een ei bakken in de magnetron?
                        Opletten ! Pocheren .. bakkie water in de magnetron 1,5 minuutje, eruit halen rauw ei erin kwakken ...met hele dooier , 40 sec. in de magnetron klaar. vreten maar. Dat is sneller dan de originele manier.

Kun je die krengen niet flamberen? zijn ze misschien sneller klaar
                        Zou ze natuurlijk zo in de frituurpan kunnen mikken... kijken wat er gebeurd , wel ff vraagje... moet je je plafond nog witten??

Comment

eieren zijn niet slecht voor je gezondheid. Dat is een achterhaalde mythe van mensen die slecht geinformeerd zijn of met achterhaalde informatie werken.

Comment

Aight.

Ik ga de brandweer vast bellen en even koken.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                              Mij is nu nog steeds onduidelijk of teveel eieren nou schadelijk voor de gezondheid zijn?? want het eigeel moest zorgen voor een te hoog cholesterol? of is dit nu weer juist niet omdat ik hier lees dat het gezond is??
                              Net wat je zegt TE VEEL wel.. Is met alles waar "te veel" voorstaat.. Als jij zorgt dat het in je schema past, wat is er dan teveel?

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X