Mijn dagelijkse voeding, doe ik het goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn dagelijkse voeding, doe ik het goed?

Ik weeg rond de 90 kilo, ben 1,88 lang. Ik train 4 keer in de week en in het weekend pushups of dumbells thuis.

Ik gebruik deze proteineshake: M double You XXL Gainer, waar ook koolhydraten inzitten.

7:00 50gr brinta of 2 cracottes met 50gram kipfilet. 25gram xxl gainer met magere melk.
    10:00 2 cracottes met 50gram kipfilet, stuk komkommer
    13:00 4 sneden bruin brood, 100gram kipfilet en 2 plakken 20plus kaas. Komkommer. Soms een eitje ofzo erbij.
    16:00 2 cracottes met 50gram kipfilet of 2 eieren.
    18:00 avondeten, rijst met kip, met een boemboe van de supermarkt of een pot saus. Ik eet ook vis en pasta. In het weekend tacos of burritos ofzo.

21:00 na het trainen proteineshake met een banaan en een ei of 2 eieren erdoor

's avonds een bakje magere kwark met wat limonadesiroop en fruit erdoor. Soms ook een schepje shake poeder.

Dus basically om de 3 uur eiwitten, ik weet niet precies hoeveel ik neem maar ik weet dat het ongeveer 32gram moet zijn.

Ik merk wel dat ik aan het afvallen ben en dat het vet aan het verdwijnen is van mijn spieren. Alleen ik heb nog wel een hardnekkig vetbuikje waar ik vanaf wil. Ik ben pas gestopt met roken dus ik ga nog wat kilo's aankomen daardoor dat is wel jammer.

Ik doe dit nog ongeveer 2 weken en het is best vol te houden, iemand nog tips of suggesties?

Aankomen als je stopt met roken ? wat is dat voor fabeltje

Als je wilt afvallen moet je weten hoe veel je aan kcal nodig hebt per dag.. als je je kcal van je eten niet telt weet je ook niet hoe veel je consumeert
    het zou dus kunnen dat je te veel eet en dus niet gaat afvallen
    Ik zou maar is heel goed de sticky's gaan lezen.. succes
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
      Aankomen als je stopt met roken ? wat is dat voor fabeltje
      Dat is geen fabeltje maat. Stofwisseling gaat veranderen en dan kan je aankomen. Mijn broer is gestopt met roken, was 20 kg aangekomen. En nee niet door het vele vreten.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Is idd geen fabeltje, als je rookt verbrand je ook 200 tot 400kcal meer per dag omdat je lever die rotzooi uit je lichaam moet filteren.

Maar dit schema heb ik afgeleid van een schema dat ik van mijn sportschoolhouder heb gekregen, alleen eet ik geen tonijn of 3 keer per dag rijst met kip, gaat me nog ff iets te ver. Ook studeer ik aan de universiteit dus ben weinig thuis en om nou altijd hele voedselvoorraden mee te gaan slepen...

Comment

Hmm ok.. ik ben ook gestopt en geen gram aangekomen. heb gelezen dat mensen iets anders zoeken en dit 9 van de 10 keer eten is.. en dus aankomen
          <------ BB Gun doet auw!

Comment

gainer = geen proteine shake...

verder geen idee wat je bhoefte is en wat je nu binnenkrijgt kan er gene oordeel over geven behlave dat het er wel oké uitziet.

Comment

Het zijn 2 soorten wei-eiwit, 1 langzame 1 snelle absorptie, melkeiwit en er is dextrose aan toegevoegd als koolhydraten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X