Schema kan iemand helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema kan iemand helpen

Beste allen,

Ik heb beetje rondgekeken overal op, maar overal staat wat anders. Ik wil een goed eetschema gaan volgen. Heeft iemand dat? ik ben momenteel een begineling. weeg 66 kg met 11.2 vetpercentage.Ik wil 4 maal per week trainen en goed in gewicht aankomen.

maar hier is natuurlijk een goed schema goed van pas.
    wat raden jullie aan om veel te eten, of heeft iemand een schema wat je het best kan eten.

Er worden hier geen schema's gegeven je echt zult zelf 1 moeten maken
    hierdoor leer je ook veel meer ! in de Sticky's staat alles wat je moet weten over voeding en training.. maak een schema en post die voor beoordeling.. schemas worden niet gegeven.

Tip.. check andere hun schema
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Volgens mij heb ik net al op je eerdere post gereageerd.

Lees eerst eens de zomersticky !! Je mag gerust een beetje moeite doen.
      Niet alles wordt in je schoot geworpen. Men wil je hier absoluut helpen maar de inzet zal van jezelf moeten komen. Eerst zaaien dan oogsten
      Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
      25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
      "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by davide View Post
        Volgens mij heb ik net al op je eerdere post gereageerd.

Lees eerst eens de zomersticky !! Je mag gerust een beetje moeite doen.
        Niet alles wordt in je schoot geworpen. Men wil je hier absoluut helpen maar de inzet zal van jezelf moeten komen. Eerst zaaien dan oogsten
        je hebt gelijk excuses, zal wel komen omdat ik nieuw ben, en omdat ik het zo graag wil. sorry ik ben al druk bezig met van alles nu. lezen lezen lezen

Comment

pak die van mij dan
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X