Is dit een goed voedingschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit een goed voedingschema?

Goedemiddag allemaal.

Vandaag heb ik mijn eerste voedingschema gemaakt, en ik moet eerlijk bekennen dat ik een leek ben op dat gebied. Mijn doel is om bij te komen, omdat ik ondergewicht heb.

Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 25
    Lengte: 1.63
    Gewicht: 42 kilo

1ste maaltijd
    Brinta met volle melk (24 gram en 200ml melk)
    Banaan
    Halve liter water.

2de maaltijd.
    5 volkorenboterhammen met pindakaas
    1 stuk fruit
    halve liter water

3de maaltijd
    pasta of zilvervlies rijst met stukjes kip er in (200 gram)
    halve liter water

4de maaltijd
    eten wat de pot schaft

5de maaltijd
    5 volkorenboterhammen met pindakaas
    1 stuk fruit
    halve liter water

daarbij wilde ik nog 50 gram noten per dag toevoegen
    en eventueel nog 2 weightgainers, maar ik weet niet zo goed wanneer ik die het beste kan gebruiken.

Graag wilde ik wat tips, zodat ik weet wat ik moet doen om gezond bij te komen, daarbij wilde ik ook minimaal 3 keer per week na de sportschool gaan.

Alvast bedankt
    Last edited by Enfin; 14-11-2009, 16:37.

Ik heb net mijn BMI uitgerekend en dat is. 15,8.

Comment

uitrekenen hoeveel kcal je nodig hebt per dag en dan berekenen wat je binnen krijgt uit je voeding...

Zomersticky staat in hoe je dat kunt doen, heeft bij mij ook tijdje geduurt voordat ik dat allemaal op orde had

Comment

Bedankt voor de tip, ik ga gelijk even rekenen, en dan post ik het

Comment

Ik denk dat je een beetje overdrijft met dit voedingschema.
          Dit is 3000-3500 kcal. Is te veel gezien je stats.
          zomersticky lezen is mischien iets om mee te beginnen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Ik denk dat je een beetje overdrijft met dit voedingschema.
              Dit is 3000-3500 kcal. Is te veel gezien je stats.
              zomersticky lezen is mischien iets om mee te beginnen.
              Zo ver ik weet, is 1500 kcal boven je behoefte eten niet ongezond.

Met zo een laag lichaamsgewicht, lijkt het met totaal niet erg om eens flink wat meer te eten. Op een gegeven moment zou ze er wel mee moeten stoppen en weer gewoon normaal moeten gaan eten. Ze kan nu in ieder geval een beetje vet winnen (waarvan ze waarschijnlijk nu niet genoeg heeft) en met een krachttraining erbij kan ze ook nog wat spieren aanzetten.

mocht ze niet veel in vet willen aankomen, zou ik wel minder kcal boven de behoefte gaan zitten, maar dat spreekt voor zich.

Comment

Het is maar net hoe snel haar stofwisseling is, als zij dat nodig heeft.. Goed plan van die noten, zou wel opletten dat je genoeg groenten eet hierbij. Ziet er wel goed uit hoor.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik denk dat ze heel veel moeite krijgt met die enorme hoeveelheid voeding weg te krijgen. Met die stats gaat je dat niet zonder meer lukken. Dat moet ze rustig aan opbouwen. Voor je stofwisseling ook beter om geleidelijk aan het op te bouwen.

Na je avondeten nog eens 5 boterhammen opeten lijkt me ook niet echt handig, ik zou het anders aanpakken.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X