Klein Probleempje..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klein Probleempje..

Hallo beste mensen ,

Ik heb een vraagje , hoe bak je vlees of kip zonder teveel vet , aan olie of dergelijke ?

En oven frietjes , hoe denken jullie daar over ?

Mvg Sergio

Ps. Mijn doel is afvallen

Als je je een beetje in het afvallen verdiept had, was je er achter gekomen, dat je vet juist nodig hebt om af te vallen en vet totaal niets slechts is.

kipfilet grillen of in de oven gooien zou zonder vet kunnen. In de oven weet ik niet zeker of dat gaat slagen.

Comment

Ik heb me inderdaad ook verdiept in het afvallen , ik bak vlees en alles in olie maar ik heb het gevoel dat het slecht is , en frietjes bestaan wel voor de oven , maar heb het gister avond eens geprobeerd en smaakt hetzelfde als gefrituurd alleen zonder transvetten erin Bedankt voor je reactie

Comment

olie zoals zonnebloem en slaolie is niet slecht zolang je maar aan je 30% van je dagelijkse hoeveelheid vet niet overschreid. Je komt aan door te veel te eten, niet door vet te eten.

Comment

Ga gewoon minderen met friet. Is niet het beste voer namelijk.
          Neem gekookte aardappels of rijst.

Friet kan eens in de week als beloning voor het harde werken.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Ga gewoon minderen met friet. Is niet het beste voer namelijk.
            Neem gekookte aardappels of rijst.

Friet kan eens in de week als beloning voor het harde werken.

Friet met Zaanse mayonaise....
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Friet met Zaanse mayonaise....
              Dat dam weer wel.
              Alhoewel satésaus ook lekker is, zelfgemaakt met melk en pindakaas.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Gefrituurd of niet, friet is friet en er zijn betere voedingswaren. Hou jezelf dus niet voor de gek door te zeggen ok, het is niet gefrituurd dus nu is het opeens wel 'goed' ofzo.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Sergio18 View Post
                  Ik heb me inderdaad ook verdiept in het afvallen , ik bak vlees en alles in olie maar ik heb het gevoel dat het slecht is , en frietjes bestaan wel voor de oven , maar heb het gister avond eens geprobeerd en smaakt hetzelfde als gefrituurd alleen zonder transvetten erin Bedankt voor je reactie
                  Het smaakt netzo als gefrituurd, omdat ze al gefrituurd zijn, je hoeft ze alleen nog maar op te warmen, het is wel zo dat je minder vet hebt, maar voor de rest zit er netzo goed de rotzooi van normaal gefrituurde patat in.

Zowel oven als normale patat wordt namelijk in de fabriek al voor gefrituurd. Het verschil tussen normale en oven patat is dus, dat je het in de oven niet nog eens in het vet bakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X