"Slechte" vetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mindgamer View Post
    Net als cafeïne kan een dagje aan de suiker erg lekker zijn..
    Mooie toevoeging
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Je moet het gewoon als een drug zien, suiker..

Comment

heb je een link naar de suiker verhaal?
        Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
          heb je een link naar de suiker verhaal?
          Topic: evil carbs and obesity

Comment

gewoon druivensuiker nemen als je toch aan de zuiker wil.

Comment

Neen, eet een complete sinaasappel (vezel plus sap)

Comment

hoezo neen? Dextrose is beter als fructose. Sterker nog, dextrose is glucose. De brandstof, die vele organismen op de wereld gebruiken. Dextrose kan door het lichaam gewoon normaal vewerkt/gebruikt worden.

Het probleem is dat men hier van suiker spreekt. Terwijl suiker: lactose, fructose, glucose etc. kan zijn. Niet alle suikers zijn slecht voor het lichaam.

Comment

Dus fruit moet je niet meer eten, enkel en alleen dextrose in de ochtend en na het sporten?

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                    Dus fruit moet je niet meer eten, enkel en alleen dextrose in de ochtend en na het sporten?
                    Fruit bevat iets, wat sap niet heeft. Vezels, zoals je zelf al zei. Deze zorgen ervoor dat het effect van de fructose "geneutraliseerd" wordt.

Je kunt gerust nog je appeltje of dergelijek eten s ochtends. Nodig is het niet perse (eet zelf wel een appel). Ik wou ook niet zeggen dat je fruit eruit moet halen, het leek zo, alsof je dacht dat je dextrose niet meer moet nemen, omdat he slecht is. (In de zin van, neen geen dextrose, eet fruit.)

Comment

Ja, zo bedoelde ik dat ook, alleen bij nader inzien besef ik dat ik me had vergist. Omdat het lichaam vast niet zoveel glucose kan halen uit een stuk sinaasappel, dan uit 20gr dextrose. Iets wat ik veronderstel.

Comment

Teveel water is ook slecht voor je en teveel melk. Dus wat is niet slecht voor je? Neem gewoon alles met mate dan is er niks aan de hand
                        Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                          Teveel water is ook slecht voor je en teveel melk. Dus wat is niet slecht voor je? Neem gewoon alles met mate dan is er niks aan de hand
                          Komt dat alles-is-slecht-voor-je-argument weer. Fructose is van af de eerste gram al niet goed en niet nodig. Water is essentieel, vitamine zijn essentieel, vetten en eiwitten zijn essentieel. Overdosissen van dingen zijn niet goed voor je nee. Maar in principe zou je alleen de nodig stoffen binnen moeten krijgen en andere troep, zoals fructose, alcohol, transvet en dergelijk gewoon niet binnen krijgen.

Dus antwoord op je vraag is heel simpel: Al het troep wat je lichaam niet nodig heeft (dus ook een te veel aan bepaalde essentiele stoffen) zijn niet goed voor je. So simple is that!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            Komt dat alles-is-slecht-voor-je-argument weer. Fructose is van af de eerste gram al niet goed en niet nodig. Water is essentieel, vitamine zijn essentieel, vetten en eiwitten zijn essentieel. Overdosissen van dingen zijn niet goed voor je nee. Maar in principe zou je alleen de nodig stoffen binnen moeten krijgen en andere troep, zoals fructose, alcohol, transvet en dergelijk gewoon niet binnen krijgen.

Dus antwoord op je vraag is heel simpel: Al het troep wat je lichaam niet nodig heeft (dus ook een te veel aan bepaalde essentiele stoffen) zijn niet goed voor je. So simple is that!
                            Eindelijk, vond dat je al netjes zei hele tijd misterfit.

Al is het nog te bezien of fructose na de training wel zo slecht is, het verhoogt insulinespiegels door het foolen van de TG. Lijkt me dat JUIST na de training je insulinespiegels zo hoog mogelijk wilt hebben. Mensen die insu spuiten doen het ook na de training.

Een sinaasappel eten na je training is gewoon complete onzin, 20 gram dextrose is ook niks. Klaar met trainen je bent helemaal verrot naar de knoppen en je lichaam vraagt om voedingsstoffen en dan geef je het 80cal aan dextrose? Good thinking! En nu heb ik het al over dextrose en niet eens over een miezerige sinaasappel. Wake up please

Dat hele alles met mate is echt te mongool voor woorden:
                            -Ik eet maar 1 mars per dag
                            -Ik neem maar 1 pizza per dag
                            -Ik neem maar 1 glas cola per dag
                            -Ik neem 1 glas sinas
                            -Ik drink 1 glas wodka
                            -Mijn ontbijt bestaat uit een witte boterham met hagelslag

Alles met mate en toch eet je dan als een mongool, als iemand nog met zo'n achterlijk argument komt vreet ik hem op serieus. MET MATE DAN WEL
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Fructose naar de training is inderdaad niet zo slecht. Dat zei trouwens die gast van het suikerfilmpje ook.

Als je spieren insulinegevoeliger zijn na de training, is meer insuline natuurlijk wenselijk voor een betere synthese van voedingstoffen.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                                Alles met mate...als iemand nog met zo'n achterlijk argument komt vreet ik hem op serieus. MET MATE DAN WEL
                                Hahahah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X