Motivatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Motivatie

Ik merk dat mijn motivatie wat wegneemt wat absoluut niet de bedoeling is, d'r komt nu van alles tussen, etentjes, dagjes weg/ werk/, waardoor mijn schema in de war wordt gegooid, ik baal daarvan. wat kan ik daaraan doen? ik moet me gewoon vol stauwen met eten.

Ik heb het ook gehad. Ik had een tijdje niet getraint(4 maanden ofzo). Daarna kon ik maar geen begin maken. Plan gwn per week in wanneer je wil en kan gaan trainen. Als je bijvoorbeeld maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag normaal train, maar je hebt een etentje op donderdag, ga dan woensdag trainen. Laat die dingen niet in de weg staan.

Mijn motivatie was ook gezakt na die 4 maanden. Ik begon mijn "nieuwe begin" ook met crack, dat is een supplement. Je krijgt veel energy en wilt graag trainen. Je zult dan wel trainen en na 4 weken kan je gewoon weer zonder.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Comment

Even de boel, de boel laten?

Comment

was hier niet al een topic voor?

nou tips:
        kijk wat je berijkt hebt, of wilt berijken
        en ffies goeie motivatie zoeken in de gym en je zelf belonen als je het gehaalt hebt bijv 1week.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Kijk bb films. Ben er ook een aantal aan het zoeken. Heb laatst bigger stronger faster gekeken. Wel leuk om te zien. en heb nu zwaar zin om te trainen.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ahh thnx ga ik ff checken, ik merk ook als ik met me vriendin ben, minder zin heb om te trainen + veel te eten

Comment

Originally posted by Slum View Post
              ahh thnx ga ik ff checken, ik merk ook als ik met me vriendin ben, minder zin heb om te trainen + veel te eten
              Ook dat, afschaffen. Neem een vriend xD.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Ook dat, afschaffen. Neem een vriend xD.

Comment

no way haha.. maja ik ga zo ff brood vreten, ik moet me er ff tot aan zetten

wie heeft toffe filmpjes om te checken...

Comment

Mijn tip: Concentreer je wat meer op kracht ipv massa. Soms kan je op een week makkelijk 5kg meer deadliften, maar ik denk niet dat je 5kg meer zal wegen op een week...
                    Ik had vroeger ook altijd problemen met motivatie ivm trainen en eten, maar sinds ik kracht ook belangrijk vind is dit geen probleem meer.
                    @ ketIF

Comment

no way haha.. maja ik ga zo ff brood vreten, ik moet me er ff tot aan zetten

wie heeft toffe filmpjes om te checken...
                      Denk aan je lichaam, dan denkt je lichaam ook aan jou... Je hebt gewoon even n dipje man... Je weet wat je al hebt gedaan voor je lijf, vergooi dat niet.. Krijg je erg veel spijt van, later.. Denk je dat anderen nooit n dipje hebben? Echt wel.. Het is even rot, daar kom je doorheen en sterker in wilskracht.. Wees trots op wat je hebt bereikt, en denk even verder dan vandaag. Vecht ervoor, je eigen lichaam zal jou daarvoor belonen... Ja kijk eens n goede film met giganten uit onze sport, samen met je vriendin.. Maak je training plezieriger, maar blijf trainen als n tijger.. Kom op, doe je best..

Comment

hahaha ik krijg al weer meer motivatie zo, elke keer als ik geen motivatie heb ga ik dit topic lezen

Comment

ik had een ongeluk gehad kon 2 maanden niet trainen... zwaar verkloot .... ik neem een kuurtje als opstart misch slecht ma werkt wel

Comment

hahaha ik krijg al weer meer motivatie zo, elke keer als ik geen motivatie heb ga ik dit topic lezen
                            Klinkt al n stuk beter zo.... Je kunt ook van andere kerels hier motiverende topics lezen hoor.. Zijn er zat, in redelijk korte tijd veel beter(groter,sterker) geworden...Helpt ook wel...

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                              ik had een ongeluk gehad kon 2 maanden niet trainen... zwaar verkloot .... ik neem een kuurtje als opstart misch slecht ma werkt wel
                              Om dezelfde reden heeft een bekende vna mij dan ook gedaan. Ik vindt dat zo dom. Als je eerste maand ff normaal traint, werk je je achterstand bij. Nu ga je dat in je kuur doen, is tog sonde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X