Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Jan. 31 2004,20:25)]Zou zelf durven zeggen probeer naar de 3500- 4000 kcal te gaan , geleidelijk opbouwen wel en niet van de ene op de andere dag. Wat zijn je stats weer harold , is ook makkelijker om te oordelen of je eiwitten/koolhydraten goed zitten.
grtz
Mijn stats zijn lengte 1.78
87kilo
13,5% bf
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
sorry harold was het uit het oog verloren dit topic, je eiwitten lijken me zeker niet voldoende je zou toch minimum rond de 300 gram moeten gaan zitten nog beter zou zijn 350 gram. Koolhydraten zou ik ook omhoog gooien maar dat zou automatisch gebeuren wanneer je naar de 3500- 4000 kcal probeert op te bouwen. En lijnzaadolie toevoegen zoals andere mensen hier al vermelden zou zeker niet slecht zijn, vergeet niet dat je vetten nodige hebt voor energie te hebben.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment