Uitgewerkt voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Jan. 31 2004,20:25)]Zou zelf durven zeggen probeer naar de 3500- 4000 kcal te gaan , geleidelijk opbouwen wel en niet van de ene op de andere dag. Wat zijn je stats weer harold , is ook makkelijker om te oordelen of je eiwitten/koolhydraten goed zitten.

grtz
    Mijn stats zijn lengte 1.78
    87kilo
    13,5% bf

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

sorry harold was het uit het oog verloren dit topic, je eiwitten lijken me zeker niet voldoende je zou toch minimum rond de 300 gram moeten gaan zitten nog beter zou zijn 350 gram. Koolhydraten zou ik ook omhoog gooien maar dat zou automatisch gebeuren wanneer je naar de 3500- 4000 kcal probeert op te bouwen. En lijnzaadolie toevoegen zoals andere mensen hier al vermelden zou zeker niet slecht zijn, vergeet niet dat je vetten nodige hebt voor energie te hebben.

grtz
      stil growing

Comment

Bedankt Snipke,
        Ik ga langzaam mijn cal. op bouwen.ikdenk dat ik naar de 3500 ga,zaterdag begin ik met de kuur

GRtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik ga bijna de zelfde als jou doen alleen nog winny erbijdus keep me posted
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X