dit weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Ik weet overigens niet hoe dat bij jullie zit, maar ik maak onderscheid tussen junken en cheaten. Wat is volgens mij het verschil dan? Junken zie ik als troep eten. Echt foute 'evil' bagger zeg maar. Daar onder versta ik chips, pizza, gefrituurde rotzooi, mcdonalds etc. etc. Dat is voor mij junk.

Cheaten zie ik dus als iets minder slecht en dat betekent voor mij gewoon dat je bijvoorbeeld een extra maaltijd (of gewoon iets te eten) nuttigt, die niet in je schema is opgenomen en waarvan dat ook niet de bedoeling is, maar wat wel enigzins acceptabel is. Een heel simpel voorbeeld, een extra gebakken eitje, om maar wat te noemen.

Dus als je mij vraag of ik aan junken doe? Nee, zeer zeer zelden.
    Maar als je mij vraagt of ik wel is cheat/afwijk van mijn schema? Ja, dat wel ja.
    Hangt ook allemaal af van iemands doel en hoe hij dat wil bereiken Jordy.
    De een is de ander niet. Jij, knulletje en fallus bijvoorbeeld zijn zeer gedisciplineerd terwijl anderen dat niet zijn (qua voeding dan) om verschillende redenen. Voor iemand anders hoeft misschien zijn BF niet zo laag te zijn of iemand moet juist absurd veel kcal pakken omdat ie een hardgainer is. Dan is junken wel zo handig.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Klopt, maar daar had ik het toch ook niet over? Ik zei alleen dat ik zelf onderscheid maak tussen junken en cheaten, en dat die 2 dus voor mij niet hetzelfde zijn. Ik zei niet dat je niet mag junken ofzo, dat moet ieder voor zich weten. Junken kan ook zo zijn reden hebben inderdaad.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Als junk pak ik in het weekend een paar wijntjes/biertjes. Voorheen altijd snoep zoals drop enz. maar ik probeer daar nu in te minderen. Ik ga zondags altijd in Duitsland tanken en daar liggen hele lekker snoepwaren die je hier niet snel vind zoals Turks peper (een soort salmiak drop) ja en dan ga ik wel eens de fout in. Oja een jagermeestertje op zijn tijd als junk doe ik ook wel.

qua voeding ben ik verzot op snack a jacks en dan met name de barbecue smaak. Ik vreet in 5 minuten zo een pak weg.

Ik stop nu want ik krijg zin in drop en nu heeft m'n collega me net ook nog een dropje gegeven. Hij ligt hier voor me en ik hoor hem roepen: EET ME! maar voor nu ben ik nog sterk genoeg om het even te laten liggen.

Comment

Dit wekend ga ik maar weer een plisje drinken hooguit 2 stuks,
          verder zal het wel een frituurmaaltijd worden of een pizza

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
            Dit wekend ga ik maar weer een plisje drinken hooguit 2 stuks,
            verder zal het wel een frituurmaaltijd worden of een pizza
            Vind ik toch knap als je het er bij 2 kan houden. Bij mij begint die dan pas te smaken!
            Nadeel van alcohol is ook weer dat mijn honger toeneemt. Vandaar bij jou die pizza zeker?

Comment

Is idd moeilijk als de rest lekker door gaat drinken, maar ik heb tegen hun gezegt dat ze mij er niet mee moeten gan pushen dus doen ze dat ook niet en helpen ze mij mee. Die pizza wil ik deze keer nemen omdat k de weken er voor in het weekend een bakje patat met een broodje hamberger had opgegeten. Dezekeer andere junk dus maar een pizza alleen deze zijn altijd zo duur. Ik maak ltijd een zamengestelde pizza en die kost dan meestal zo'n 15-20 euro bij de pizaria

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                Is idd moeilijk als de rest lekker door gaat drinken, maar ik heb tegen hun gezegt dat ze mij er niet mee moeten gan pushen dus doen ze dat ook niet en helpen ze mij mee. Die pizza wil ik deze keer nemen omdat k de weken er voor in het weekend een bakje patat met een broodje hamberger had opgegeten. Dezekeer andere junk dus maar een pizza alleen deze zijn altijd zo duur. Ik maak ltijd een zamengestelde pizza en die kost dan meestal zo'n 15-20 euro bij de pizaria

Dat heb je goed dat je je niet laat pushen. Dat gebeurt mij ook wel eens hoor dat ze dan zeggen, ach kom eentje nog, maar ik ben iemand als ik nee zeg dan zeg ik ook nee. Maar als ik op vrijdagavond thuis kom van het werk dan drink ik er 1 en dan worden het er al snel een stuk of 6. Niemand die mij dan dwingt maar ik vind vrijdagavond heerlijk om wat te drinken. Is ook meer een gewenningskwestie want doorde weeks drink ik nooit.

Comment

Gewoon wat vette snacks bovenop mijn normale voeding.

Comment

Door de weeks wil ik wel eens een borreltje pakken voor het slapen, maar dan hou ik het bij een schone borrel 15ml ofzo. wodka of rum. Tot 5 week geleden zoop ik ieder weekend ongeveer 5-8 liter bier. En door de weeks nog wel eens 1 liter. Ben blij dat ik daar van af ben. Zins dien ga ik ook weer vooruit eingelijk. 5 liter bier is 2000 cals

Comment

5 liter bier is 10 halve liters, dan lig ik in coma.

Wat ik junk in het weekend......
                      Brood met hagelslag, uitsmijters met kaas en bacon en mayo en ketchup. Patatje oorlog. Snoep en koekjes.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

10 halve liters voel je wel ja pils is fijn. Lekker uit een flesje, in de kroeg smaakt het altijd zo vercrackt, drink tegenwoordig steeds vaker cola bij het uitgaan Tenzij ik naar een goed cafe ga, dan gaan we aan de halve liters die wel te pruimen zijn

Comment

Jah voel je idd wel jah maar het hield bij mij ook veel vvm tegen en kracht.
                          En ik werd vet op plekker waar ik het niet wou hebben op de heupen en op de borst

Comment

Zo af en toe ff helemaal lost gaan moet kunnen hoor!
                            biertje lijntje pilletje als het maar bij mate houdt en er een geweldige avond van maakt kan het niet meer kapot maken dan het je goed doet!
                            Last edited by resike; 21-01-2010, 16:57.
                            Mind is everything.

Comment

Ik deed het ook ieder weekend he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X