2 glazen rode wijn. Dat is mijn junk van't weekend.
dit weekend
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostEn dit noem jij geen overdrijven???
zoals een bekende gezegde:
de oog is groter dan de maag
ik heb het allemaal wel vermeld, en heb/had er ook wel trek in
maar uiteindelijk heb ik toch alleen wat kipnuggets en 2 frikandellen kunnen eten.
dus overdreven getypt, maar niet overdreven gejunkt
Comment
-
ik was gister avond uiteten:
vooraf broodjes met pesto
eten: calzone pizza met kipfilet en ananas
toetjes: ijs met choco saus
thuis aangekomen nog ff 30 min cardio tijdens voetbal kijken Ik kan exteem veel eten als ik het heerlijk vind maar ik voel mij wel altijd schuldig haha
Comment
-
Originally posted by punani View Postik was gister avond uiteten:
thuis aangekomen nog ff 30 min cardio tijdens voetbal kijken Ik kan exteem veel eten als ik het heerlijk vind maar ik voel mij wel altijd schuldig haha
Foei Pun, had van jou toch wel beter verwacht!!!!
Comment
-
ik junk de hele tijd in de bulk..nou ja hele tijd. Dan eet ik vaker een pizza en chocola. Om nu te gaan overdrijve als Martin in zijn openingspost dat doe ik nog niet eens in een bulk. Maar als ik cut...dan is een glas fanta of 2-3 sneetjes brood met pindakaas wat niet op schema staat al een cheat. In plaats van junk dagen eet ik gewoon clean op onderhoud als dit nodig blijkt te zijn voor me verbranding op pijl te houden. Tot die tijd geen cheats.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk heb 1 heel koekje op... En voel mij al schuldig.. Dan lees ik wat de TS heeft geplaatst, sorry dat junk ik nog niet in n heel jaar... Dan zie ik figoro staan hierboven...ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Je moet eens weten hoe goed ik me voel na een goede junkmaaltijd.
Ik bestel elke zondagavond bij domino's. Altijd een pizza margerita en een kick'n'chicken. €11.50.
Daarna lekker het eten laten zaken achter me computer en dan lekker pitten. Dag erna, na school is alles er alweer uit :P.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk heb 1 heel koekje op... En voel mij al schuldig.. Dan lees ik wat de TS heeft geplaatst, sorry dat junk ik nog niet in n heel jaar... Dan zie ik figoro staan hierboven...
Comment
-
Junken roeled! Ik doe het zelf veels te graag. Vreet geregeld bij de Mac. Zolang ik maar boven mijn behoefte eet vind ik het allemaal best. Lust ook af en toe wel een potje bier. Moet kunnen en het staat niet zichbaar mijn doelen in de weg. Zolang ik er geen last van ondervind blijf ik het ook doen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik weet overigens niet hoe dat bij jullie zit, maar ik maak onderscheid tussen junken en cheaten. Wat is volgens mij het verschil dan? Junken zie ik als troep eten. Echt foute 'evil' bagger zeg maar. Daar onder versta ik chips, pizza, gefrituurde rotzooi, mcdonalds etc. etc. Dat is voor mij junk.
Cheaten zie ik dus als iets minder slecht en dat betekent voor mij gewoon dat je bijvoorbeeld een extra maaltijd (of gewoon iets te eten) nuttigt, die niet in je schema is opgenomen en waarvan dat ook niet de bedoeling is, maar wat wel enigzins acceptabel is. Een heel simpel voorbeeld, een extra gebakken eitje, om maar wat te noemen.
Dus als je mij vraag of ik aan junken doe? Nee, zeer zeer zelden.
Maar als je mij vraagt of ik wel is cheat/afwijk van mijn schema? Ja, dat wel ja.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by punani View Postik was gister avond uiteten:
OT: Ik denk dat ik zaterdag eens naar de chinees op de hoek ga. Ik twijfel nog tussen babi pangan en foe yong hai.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment