boter moet verboden worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Die gast in het filmpje wat ik gepost had liet zien waar de meeste onderzoekers hun basis vandaan halen. Uit een niet kloppend onderzoek van de jaren 0. En daarom komen de meeste onderzoekers tot foute conclusies.
    Het maakt het verschrikkelijk verwarrend allemaal....
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      Volgens mij heb ik een ander filmpje gezien.
      Bedoel je daarmee dat het niet waar is wat ik zeg of dat je echt een ander filmpje hebt gekeken?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

I know. Je moet echt enorm veel tijd investeren om die onderzoeken en hun bronnen na te lopen om te achterhalen wat er klopt en wat niet. Ik zou wat dit gaan voor wat die Bitter Truth gast zei en niet dit onderzoek.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Bedoel je daarmee dat het niet waar is wat ik zeg of dat je echt een ander filmpje hebt gekeken?
          hij zei dat niet verzadigd vet de schuld is maar suiker en dat het onderzoek dat beweerd dat verzadigd vet de oorzaak is, niet waterdicht is.
          Hij schrijft alle dingen die verzadigd vet zogenaamd doet toe aan fructose

Comment

Verbeeld ik me dit dan?

Ik ben nu op het werk en hier is geen/amper geluid en ik ben niet zo goed in liplezen. Vooral niet van filmpjes dus ik zal em vanacht nog een keer kijken als ik thuis ben.

Oeweee als ik gelijk heb! haha.. super interessant filmpje dus vind het niet erg om em 2x te kijken.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Verbeeld ik me dit dan?

Ik ben nu op het werk en hier is geen/amper geluid en ik ben niet zo goed in liplezen. Vooral niet van filmpjes dus ik zal em vanacht nog een keer kijken als ik thuis ben.

Oeweee als ik gelijk heb! haha.. super interessant filmpje dus vind het niet erg om em 2x te kijken.
              Mocht ik het overhoord hebben, zou je dan kunnen zeggen wanneer hij dat zegt? Ik weet vrijwel zeker dat hij het niet gezegd heeft, but we will see

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                Mocht ik het overhoord hebben, zou je dan kunnen zeggen wanneer hij dat zegt? Ik weet vrijwel zeker dat hij het niet gezegd heeft, but we will see
                Uiteraard
                The Sky Ain't The Limit

Comment

Mensen horen (lezen) gewoon graag dat hun vieze gezonde boterhammetje eigenlijk ongezond is, en hun kroketje met patat eigenlijk gezond is.

Jaren terug hadden mensen veel tekort aan jodium en nog iets. Dat jodium is in keukenzout gedaan, en dat andere is in boter gedaan. Dat omdat iedereen boter gebruikte. Datgene wat er aan toegevoegd is, is gezond. Maar dat wil niet zeggen dat boter opzich gezond is. Volgens mij zit er in boter opzich niets onmisbaars?

Comment

Onmisbaar of niet, ik vind het 100x lekkerder dan wat voor margarine dan ook. Tevens heeft boter heeft op allerlei vlakken een heilzame invloed op ons lichaam en dat is te danken aan de werking van meerdere componenten: boterzuur, geconjugeerde linolzuren (ALC) en in vet oplosbare vitamines. Boterzuur :anti kanker, anti zwaarlijvigheid
                    Boter is één van de voedingsmiddelen met het rijkste gehalte aan ALC's.

De verklaring is eenvoudig: die ALC's worden aangemaakt door de koe. We vinden ze vervolgens terug in de melk en daarna in de boter. Rijk aan vitamines A, D en E!
                    The Iron Never Lies

Comment

of...je neemt gewoon geen boter en gooit je vlees of pindakaas gewoon op brood zoals een echte kerel het doet :P

Comment

"Dietary fats definitely increases your LDL. No arguement, its true." 30m:20s

"LDL definitly correlates with cardio vasculair decease" <== dit zegtie ietsje later

Maar je hebt gelijk meneer fit. De "Dietary fats" veroorzaken de grote delen LDL en de suiker de kleine LDL. Maar dan heeft hij het over het algemeen over vetten. Niet specifiek over onverzadigd en verzadigd. Maar uiteindelijk maakt dat niet uit want het komt neer op de carbs die de kleine LDL deeltjes veroorzaken.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

"Dietary fats definitely increases your LDL. No arguement, its true." 30m:20s

"LDL definitly correlates with cardio vasculair decease" <== dit zegtie ietsje later

Maar je hebt gelijk meneer fit. De "Dietary fats" veroorzaken de grote delen LDL en de suiker de kleine LDL. Maar dan heeft hij het over het algemeen over vetten. Niet specifiek over onverzadigd en verzadigd. Maar uiteindelijk maakt dat niet uit want het komt neer op de carbs die de kleine LDL deeltjes veroorzaken.
                          Nou kan ik het me weer herinneren. Hij had het over 2 soorten cholesterol. Vet zet de "niet slechte" LDL vrij en suiker juist wel de slechte LDL.
                          Dat slechte LDL was het soort cholesterol dat ergens onderschuift en daarom ontstaat er ader verkalking (weet het niet precies meer).

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            of...je neemt gewoon geen boter en gooit je vlees of pindakaas gewoon op brood zoals een echte kerel het doet :P
                            dat doe ik dus ook.
                            Ik haal mijn vitamine A, D, E en K wel ergens anders vandaan dan uit ranzige boter.
                            Het enige waar ik boter wel voor gebruik is bij het braden van vlees. Dan kun je niet zonder. Boter gebruiken is dan de beste optie.
                            Maar liever grill ik mijn vlees. Dan hoef ik helemaal geen boter of olie te gebruiken
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

The Sky Ain't The Limit

Comment

Rommel.

@ Topic
                                Britten zijn zoiezo dramatisch qua eetgewoonten. Daarnaast: een product uit de schappen weren omdat dat in theorie "3500" mensen zou schelen... Zoiezo, als boter je over de kling jaagt, heb je gewoon een onderliggend probleem. Symptoombestrijding eerste klas.

Ergste is nog dat de overheid daar het waarschijnlijk serieus gaat nemen. Die heeft namelijk een enorme plaat voor de kop. Was ook een team onderzoekers dat nu de risico's vergeleek van de verscheidene harddrugs, en vanop het moment dat XTC minder schadelijk werd bewezen dan alcohol, is het hele team meteen gedechargeerd. 'Nuff said lijkt me.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X