Volkoren pasta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volkoren pasta?

Zie hier zelden pasta verschijnen bij voedingsschema's of in de rubriek wat eet ik nu
    Daarom stel ik mij de vraag of volkoren pasta goed is om af en toe te eten of is de beste keuze nog altijd rijst?

Waarom zou of iets het beste is je tegen laten houden als het andere maar een fractie minder goed is? Ik zou het gewoon afwisselen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

volkoren pasta kan. De saus is het echte probleem. Als je zelf verse tomaten saus maak kan het nog gezond zijn. Neem je de troep uit blik en zo zit er vaak bijgevoegingen bij waar je niet vrolijk van wordt.

Comment

Volkoren pasta is een zeer goede koolhydraatbron en het heeft een lagere GI dan witte pasta. Ik wissel vaak af van pasta, rijst, aardappel. Variatie is goed En zoals al vermeld is: maak zelf je sausje van gezonde dingen (tomaten, uitjes, wat olijfolie, etc.), geen troep uit blik.

smakelijk (;
        To fear death is to limit life.

Comment

oke bedankt
          lust ook wel graag spaghetti maar ik maak mijn saus wel degelijk zelf met tomaten,ajuin,wortelen,paprika en voor vlees americain natuur(gemalen biefstuk) dus denk dat het dan een gezonde maaltijd is

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            volkoren pasta kan. De saus is het echte probleem. Als je zelf verse tomaten saus maak kan het nog gezond zijn. Neem je de troep uit blik en zo zit er vaak bijgevoegingen bij waar je niet vrolijk van wordt.
            Ik maak altijd mijn saus van pure ingredienten. Nooit kant en klaar.
            Dat scheelt sowieso al bergen zout en suiker.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X