schema bulk Peso

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema bulk Peso

Boys, Kunnen jullie een kijkje nemen naar mijn schema. Ben zelf erg aan het twijfelen of het ok is.

paar dingen: suikers is PO omdat ik in spanje niet aan dextrose kan komen
    runderlappen zijn enkel deze week, zal hierna weer kip en dan 200 gram zijn.(eiwit ongeveer gelijk)

Shake drink ik alleen op trainingsdagen.

alvast bedankt voor jullie commentaar
    p.s. het net schema gejat van iemand, maar weet niet meer van wie.
    Attached Files
    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

iemand?

Comment

Dat excel bestandje gebruik ik ook :P
      Hoezo twijfel je dan zo erg of het wel goed is? Is niks mis mee toch.
      You can be part of my meal tonight.

Comment

Ziet er best goed uit. Zou persoonlijk wat meer vetten erbij doen. Is er helemaal geen druivensuiker te vinden daar?

NL: druivensuiker, D-glucose, dextrose
        ES: D-glucosa, glucosa anhidra, dextrosa, glucosa dextrorrotatoria

Veel plezier.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Ziet er best goed uit. Zou persoonlijk wat meer vetten erbij doen. Is er helemaal geen druivensuiker te vinden daar?

NL: druivensuiker, D-glucose, dextrose
          ES: D-glucosa, glucosa anhidra, dextrosa, glucosa dextrorrotatoria

Veel plezier.
          Ja er is wel fructose, dat gebruik ik nu. Ik heel spanje afgezocht naar dextrose. Overal kan je wel het colombiaanse witje goedje vinden, maar dextrose, ho maar!

Als ik er meer vetten bij doe, waar compenseer ik dit dan mee, kh of eiwitten?

Comment

Betere geen fructose gebruiken gabbber.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat is dan precies dextrose voor na de training? hetzelfde als die dextro dingen? die witte blokjes zeg maar?

en fructose bv. die rolletjes met druivensuiker?

of sla ik nu de plank helemaal mis?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Betere geen fructose gebruiken gabbber.
                Nee?

Fuck it, dan maar even geen suiker. ik ben over 4 dagen terug in nederland. Daar liggen de zakken dextrose letterlijk al op me te wachten. Ik wilde het alleen niet menemen naar spanje omdat het zo op coke lijkt. Had geen zin in gezeik bij de bagage check

Comment

Originally posted by seven View Post
                  wat is dan precies dextrose voor na de training? hetzelfde als die dextro dingen? die witte blokjes zeg maar?

en fructose bv. die rolletjes met druivensuiker?

of sla ik nu de plank helemaal mis?
                  Druivensuiker=dextrose=glucose. En daar heb je ook die blokjes van (Dextro Energy), maar die zijn flink duur voor wat ze geven. In poedervorm betaal je anderhalve euro voor vijfhonderd gram ofzo. Scheelt wat in de prijs dus.

Originally posted by peso View Post
                  Nee?

Fuck it, dan maar even geen suiker. ik ben over 4 dagen terug in nederland. Daar liggen de zakken dextrose letterlijk al op me te wachten. Ik wilde het alleen niet menemen naar spanje omdat het zo op coke lijkt. Had geen zin in gezeik bij de bagage check
                  Snap ik. Eventueel kun je het ook per post sturen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kan je daar gaan brommen voor een zakje dextrose.

Je kan gerust ook suiker gebruiken hoor, in chocolademelk zit ook gewoon suiker. Dus zie het probleem niet zo.

Edit: Niet compenseren, gewoon erbij gooien. Die 200kcals. Als je persé wil compenseren, koolhydraten.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X