Originally posted by Shredmaster
View Post
Aankomen!
Collapse
X
-
Originally posted by Broes View Posteerst gainer, maar ik zou gewoon meer gaan eten.
Heel veel mensen zien de gainer als een vervanger voor een maaltijd, het is beter om wat je uit je gainer krijgt te halen uit normale voeding. Als je dat eerst doet EN dan nog een gainer erbij neemt, dan kom je al verder.22j.
1.83m
70 kg. BF 8,5%
Comment
-
Hey Arnoud, beetje late reactie maar goed. doe zoals shred zegt dan kom je een heel eind.
ikzelf heb een 2 daagse split schema. 4x per week. 2 dagen rug,borst en schouders en 2 dagen benen,biceps en triceps. 1x p/w als ik er behoefte aan heb pak ik mijn buik ook mee maar met de rest van de oefeningen pak ik mijn buik al goed mee dus doe ik ook niet altijd buik Dit schema werkt voor mij prima.
Heb 2 mnd gecut en nu bezig met een lichte bulk. Dit doe ik omdat mijn lichaam op een plateautje was terecht gekomen. Er gebeurde niet veel meer. Geen massa erbij en geen vet eraf. Misschien is dit iets wat je voor de toekomst in je achterhoofd kunt houden.
Maar gezien jou BF zou ik eerst lekker gaan bulken en massa pakken.
succes.
Comment
-
Originally posted by arnoudoosterling View PostBeste Beste Shred en Phoenix
Thanks guys for all the info! Heb het schema van Phoenix al uitgeprint liggen en ga me er zeker aan houden. Verder flink bulken en massa opbouwen. Gaat nu he-le-maal goed komen! Nogmaals thanks!!
Oja en na 6 tot 8 weken zou ik een nieuw schema maken. ff de spieren opnieuw prikkelen.
succes.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
17 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment