Als langzaam eiwit in de avond... iets anders dan kwark!! bleh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe ik het gedaan heb is de eerste dag een gigantische pot suiker er door heen flikkeren
    de tweede dag ook weer gigantisch veel maar wat minder
    de derde dag weer wat minder
    en de vierde dag ging het gewoon
    tegenwoordig vind ik het zelfs lekker
    gewoon even doorzetten en niet miepen... kip voor het slapen gaan bakken zoals hier boven genoemd lijkt mij nou ook niet ideaal.
    Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
      kip voor het slapen gaan bakken zoals hier boven genoemd lijkt mij nou ook niet ideaal.
      Is 5 minuten werk.....paar eieren koken idem.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Unexist View Post
        Hoe ik het gedaan heb is de eerste dag een gigantische pot suiker er door heen flikkeren
        de tweede dag ook weer gigantisch veel maar wat minder
        de derde dag weer wat minder
        en de vierde dag ging het gewoon
        tegenwoordig vind ik het zelfs lekker
        gewoon even doorzetten en niet miepen... kip voor het slapen gaan bakken zoals hier boven genoemd lijkt mij nou ook niet ideaal.
        Eventjes voorstellen.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Eventjes voorstellen.
          Ben ik mee eens! Unexist -> Welkom!

Ik moet wel zeggen dat mijn 2e bak kwark al veel beter gaat, beetje siroop doorheen gepleurd :P Kleine lepel en in rap tempo wegwerken gaat lekker :P

valt me weer mee :P
          Sinds mijn 14de nog nooit aan sport gedaan! Bizar hé :P ì.í
          BP 2x50 (10x30), MP 2x40 (10x30) 2e week :P

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
            Wat zou mooi alternatief zijn in de cut?
            kaneel, noten misschien wat zoetstoffen al ben ik hier niet echt weg van.
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post

Je kunt ook een pot zoetstoffen kopen en deze door de kwark heen mengen, dan verdwijnt die zure smaak ook deels en is het lekker zoet.
              Zo doe ik het ook s'avonds. Ik roer 2 eetlepels zoetstof door 500 gram kwark heen en de zure smaak is weg.
              Als ik geen kwark in huis heb lepel ik de inhoud van een blikje tonijn met een theelepeltje sambal naar binnen.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Franse kwark is ook lekker, misschien een optie?

Comment

Originally posted by Yba84 View Post
                  Franse kwark is ook lekker, misschien een optie?
                  Magere franse kwark is nummer 1 wat betreft consumptie bij krachttrainers.

Comment

maar kwark is toch een gezondere optie dan tonijn, vanwege dioxines???? of niet?

ik weet dat bijna niks meer gezond is tegenwoordig, maar kwark is toch een gezondere optie dan tonijn niet?

Comment

Kwark van de Jumbo is echt goed te eten geen probleem mee s avonds
                      BP: 6x80
                      SQ: 6x135

Comment

Originally posted by Di_i-La View Post
                        nog meer:P? ik drink al circa een liter per dag :P

één liter melk?! daar hou ik nog niet eens de ochtend mee uit

Comment

Ag, Kwark is inderdaad niet lekker..

Maar je weet toch waarvoor je het eet?

Wie mooi wilt zijn, moet Lijden!!!
                          Dus niet zeuren en vreten die zooi (A)

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                            Ag, Kwark is inderdaad niet lekker..

Maar je weet toch waarvoor je het eet?

Wie mooi wilt zijn, moet Lijden!!!
                            Dus niet zeuren en vreten die zooi (A)

Niet lullen....gewoon eten wat je wel lekker vindt
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ag ja

Comment

Vond die droge meuk van de aldi(jogging) ook niet te vreten.
                                Doe em gewoon in de blender, 250ml melk erbij en een goede schep whey dan proeft ie gewoon naar een goede milkshake.
                                Kom je uit op een mooie mix van snelle en langzame eiwitten in hoge concentratie.

Zoetstof(aspartamen) zijn toch kankerverwekkend heb ik begrepen toch?

ASPARTAAM, HERSENKANKER & DE FDA-GOEDKEURING

De goedkeuring van aspartaam door de Amerikaanse Voedsel en Waren Dienst (FDA) was de meest omstreden goedkeuring ooit. De goedkeuring werd niet gegeven op basis van gedegen wetenschappelijk onderzoek maar werd ingegeven door politieke (en financiële) belangen.
                                Aspartaam werd in 1965 'ontdekt' door Searle, een farmaceutisch bedrijf uit Chicago. De FDA keurde aspartaam uiteindelijk goed in 1981, terwijl wetenschappelijk onderzoek duidelijk aantoonde dat aspartaam hersenkanker veroorzaakte in proefdieren.
                                De voedingsindustrie blijft volhouden dat aspartaam volkomen ongevaarlijk is voor menselijke consumtie. Deze zelfde industrie laat nog steeds door betaalde wetenschappers rapporten produceren die zogenaamd het bewijs leveren dat aspartaam echt ongevaarlijk is. Deze zogenaamde "onderzoekgegevens" worden gebruikt om de consument om de tuin te leiden.

Sucralose

Er zijn Weinig onderzoeken bij mensen naar de veiligheid gepubliceerd over sucralose. Eén kort onderzoek bij diabetespatiënten die de zoetstof gebruiken toonde een belangrijke op de statistiek gebaseerde verhoging van glycosylated hemoglobine (HbaÇ), dat een markeer punt is voor het niveau van de bloedglucose spiegel op de lange termijn en dat gebruikt wordt om de controle van het bloed glucose bij diabetespatiënten te beoordelen. Volgens de FDA houdt de "verhogingen van het bloedglucose in dat de controle van diabetes verminderde. Onderzoek bij dieren heeft aangetoond dat sucralose veel problemen bij ratten, muizen, en konijnen, kan veroorzaken zoals:
                                • Gekrompen zwezerik klieren (tot 40% kleiner)
                                • Vergrootte lever en nieren.
                                • Atrofie van lymfefollikels in de milt en de zwezerik
                                • Verhoogd gewicht van de ingewanden
                                • Verminderd groei percentage
                                • Verminderd aantal rode bloed cellen
                                • Hyperplasie van het bekken
                                • Verlenging van de zwangerschap
                                • Afgebroken zwangerschap
                                • Verminderd lichaamsgewicht van de foetus en placenta gewicht
                                • Diarree

Weet niet of t dus goede middelen zijn om in je kwark te gooien, meeste fabrikanten van supplementen halen et uit hun producten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X