Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
minder dan 1500 kcal? Ga je voor de lindsy loan look? Water hoef je niet perse in je schema te zetten maar je zou eventueel rovicee/aanmaak ranja drinke voor fruitsuikers en een klein beetje extra kcal. Avond eten lijkt me een beetje slecht gegokt of je eet veel te weinig. Zal misschien wel tegengesproken worden maar misschien dat je ook wat kaas bij je brood kan doen of pindakaas. De tijden voor ontbijt/lunch en snack komen door school?
“Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"
wow wat een eracties :P
ok dit heb ik dus slecht gedaan... heeft iemand een voorbeeld dan voor iemand zoals ik(15jaar, 1,70m en 59 kilo) want ik kan wel naar de schema's van andere kijken maar de meeste zijn al rond de 20 dusja...
ja de tijden komen door school...
leeftijd is maar een getal... maakt dus niets uit... Lees ff de stickys helemaal opnieuw + de moeilijke woorden opzoeken in de dikke van dale. Jij komt er wel
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
wow wat een eracties :P
ok dit heb ik dus slecht gedaan... heeft iemand een voorbeeld dan voor iemand zoals ik(15jaar, 1,70m en 59 kilo) want ik kan wel naar de schema's van andere kijken maar de meeste zijn al rond de 20 dusja...
ja de tijden komen door school...
Voorbeeld: gewoon meer eten melk, kwark, ongezouten noten, vis etc. Ook op jouw leetijd moet je gewoon veel eten wil je aankomen.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
maar heeft iemand een voorbeeld van een goed
voedingschema? daar zou ik namelijk wel wat van kunnen leren!!
alvast bedankt
Probeer zelf nog maals een schema te maken. Kijk bij sticky's en verschillende websites voor schema's en voedingwaarde. Kijk vergelijk tot je een schema hebt waarbij je het gevoel hebt: dit zijn de voedingstoffen die ik nodig heb, Dit zijn de juiste eetmomenten, de juiste producten, lijkt op die van anderen (ja ze lijken op elkaar omdat het verschil klein is, maar er hoort verschil te zijn want elke lichaam is anders.) Zoek op wat je nu binnenkrijgt en voeg daar zo'n 300-400 kcal bij om mee te beginnen. Steek er wat tijd in en post hem dan nog eens. Het vorige schema was als het ware te veel op aan te merken.
“Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"
Mijn bulkschema staat in mijn topic (Sch00m's Bulk). Dat is ongeveer 3500kcal. Kun je eens kijken of je daar vanuit kunt verderbouwen/aanpassen.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment