Ik ben bezig met een nieuw voedingsschema (ook in het vooruitzicht om een cutschema op te gaan stellen) maar ik heb nogal moeite om aan m'n eiwitten te komen.
Als hulp heb ik eerst de zomersticky gelezen; uitgerekend moet ik minimaal 160 gr eiwit (dit is als ik mijn lichaamsgewicht keer 2,5 doe)
Daarna heb ik op de eetmeter al m'n eten erin geknald, daar kwam ik maar tot 125 gr eiwit...
Aan eiwitten] heb ik het volgende al staan:
'S morgens: 200 ml magere melk, 1x smeerkaas 20+, whey 15 gr
Tussendoor: 100 gr magere kwark
'S middags: 1x smeerkaas 20+
Tussendoor: 100 gr magere kwark, handje ongezouten noten
'S avonds: vis
Tussendoor: 2 gekookte eieren
Eet geen vlees, dus vandaar dat dit ook niet in m'n voedingsschema terug komt. Eet ook niet dagelijks vis, dus dit is ook nog eens een gunstige dag...
Wie weet hoe ik zonder vlees wel aan m'n eiwitten kom? En hoe kom ik aan m'n eiwitten zonder gelijk veel hoger in kcal te zitten?
Alvast bedankt voor reactie
Als hulp heb ik eerst de zomersticky gelezen; uitgerekend moet ik minimaal 160 gr eiwit (dit is als ik mijn lichaamsgewicht keer 2,5 doe)
Daarna heb ik op de eetmeter al m'n eten erin geknald, daar kwam ik maar tot 125 gr eiwit...
Aan eiwitten] heb ik het volgende al staan:
'S morgens: 200 ml magere melk, 1x smeerkaas 20+, whey 15 gr
Tussendoor: 100 gr magere kwark
'S middags: 1x smeerkaas 20+
Tussendoor: 100 gr magere kwark, handje ongezouten noten
'S avonds: vis
Tussendoor: 2 gekookte eieren
Eet geen vlees, dus vandaar dat dit ook niet in m'n voedingsschema terug komt. Eet ook niet dagelijks vis, dus dit is ook nog eens een gunstige dag...
Wie weet hoe ik zonder vlees wel aan m'n eiwitten kom? En hoe kom ik aan m'n eiwitten zonder gelijk veel hoger in kcal te zitten?
Alvast bedankt voor reactie
Comment