Ik ben reeds begonnen met bulken.. weeg nu zn 62 kg en ben 1.81 lang 20 jaar oud en mijn doel is om 75 kg te halen voor de zomer..
ik heb nu 1600 calorieen nodig op rust dagen als ik alleen naar school ga en zn 2500-2600 als ik fitness.
ik eet nu:
2850 calorieen
180 G eiwitten
116 G vet
302 G koolhy
Mijn vraag is dus de volgende..
Ik wil eigenlijk nog meer calorieen eten maar is het dan slim om een weightgainer te gebruiken? ik doe nu altijd 1 eiwit shake na elke training maar kan ik dan niet beter 2 shakes (100 gram dus) van dit spul gaan eten? inplaats van een eiwit shake per trainings dag? ik zal hetzelfde aantal eiwitten binnenkrijgen(maar dan elke dag inplaats van alleen fitness dagen) of is dit slechter dan een eiwit/dextrose shake na elke training?
zag op bodystore.nl een weightgainer (Raw iron) en dit bevat per 100 gram:
Voedingswaarde per 100 gr:
Kcal 382
Eiwit 36 gr
Koolhydraten 54 gr
Vet 1,8 gr
Vezels 1,3 gr
ik heb nu 1600 calorieen nodig op rust dagen als ik alleen naar school ga en zn 2500-2600 als ik fitness.
ik eet nu:
2850 calorieen
180 G eiwitten
116 G vet
302 G koolhy
Mijn vraag is dus de volgende..
Ik wil eigenlijk nog meer calorieen eten maar is het dan slim om een weightgainer te gebruiken? ik doe nu altijd 1 eiwit shake na elke training maar kan ik dan niet beter 2 shakes (100 gram dus) van dit spul gaan eten? inplaats van een eiwit shake per trainings dag? ik zal hetzelfde aantal eiwitten binnenkrijgen(maar dan elke dag inplaats van alleen fitness dagen) of is dit slechter dan een eiwit/dextrose shake na elke training?
zag op bodystore.nl een weightgainer (Raw iron) en dit bevat per 100 gram:
Voedingswaarde per 100 gr:
Kcal 382
Eiwit 36 gr
Koolhydraten 54 gr
Vet 1,8 gr
Vezels 1,3 gr
Comment