Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding

hey hey ik train nu een maand sirieus ik heb een eigen traningsschema van me instricteur gekregen op de sportschool en heb al het een en ander gelezen over voeding kip is goed kwark tonijn , biefstuk tartaar kan iemand me vertellen of dit een goed voeding schema is

smorgens 8uur
    brinta
    2broodjes

10uur.
    2 broodjes kipfilet

12uur. 4broodjes kipfilet

3uur. kwark
    2broodjes pindakaas

5uur eten wat de pot schaft.

8uur appel en banaan

10uur bak kwark of blik tonijn

soms sla ik het maaltijd van 8 uur over vanwegen later wakker zijn en dan begin ik met brinta , en 2 botherhamme kipfilet en smidags dan weer om 12 uur 4 bruine botherhamme kipfilet
    3 uur kwark 2 broodjes pinkdakaas 5 6 uur eten wat de pot schaf en dan 8 uur appel banaan 10- uur kwark

als iemand weeet of dit goed is kan die me ene bericht sturen of advies geven

gr marino

Ik heb je een eigen topic gegeven, andermans topic hijacken is niet zo netjes.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Een beetje meer intro info zou wel mogen.

wat zijn je stats? we kunnen je niet goed advies geven als we niets over je weten.

iig welkom!

Comment

Ongeacht je doel en stats kan ik al zeggen dat je te veel koolhydraten eet en te weinig eiwitten/vetten
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Cutten - Bulken ?
          > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
          BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X