snack ideetjes?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

broodje bakpao jongennnnnnnnnnnn

Comment

Originally posted by punisher View Post
      muesli repen is dat ook goed als tussendoortje? heeft wel veel vezels volgens mij en koolhydraten ofzo? of zijn die reclames pure bs en kan je beter iets anders nemen als verantwoorde snack (A)
      Troep.

Comment

hmm naja ga dn wel voor de ongezouten noten

Comment

banaan
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

80gr havermout, 2 eieren, mengen, evt wat rozijnen en kaneel. Dit als 1 grote koek bakken of meerdere kleine koekjes. Niet meteen overheerlijk maar wel erg makkelijk als snack.
            @ ketIF

Comment

brownies gemaakt van wei poeder heerlijk!
              LET'S GET NASTY YATES!!!
              COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Doe zelf nu vaak een bak noedels maken met tonijn er in. Van die noedels van conimex zijn prima, die hoeven maar 2 minuutjes te koken. Blikje tonijn er in. Scheutje woksaus voor de smaak. Prima te eten. Alleen eet ik het zelf vooral smiddags wat betreft de kh.

Comment

Een zak tomaten of een slangkomkommer vind ik altijd puik om mijn honger een uurtje of 2 uit te stellen.

4 Gram zout is best te doen. Als je niet te veel boterhammen eet op een dag, want daar zitten meestal ook bakken met zout in. Pas wel op met die beef jerky want er zitten vaak ook flavouringen bij die aardig wat koolhydraatjes bevatten.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Beef Jerkey veel zout?
                    Lees net even terug dat erop 100 gram, 4 gram zout zit, dat valt reuze mee hoor, aangezien één zakje maar 25 gram is, dat is maar 1 gram zout.
                    Dus het ging hier om een snack, maar noem eens een andere snack dan waar ook zoveel eiwitten inzitten.
                    Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

die beef jerky is kneiterduur, iets van 5 euro voor 25gram volgens mij?
                      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Owja, als je iets lekker wilt drinken waar niet veel suiker en andere troep in zit moet je van die spa nemen lemon lime etc. 9gram suiker per glas volgens mij, das 3x zo weinig als cola regular
                        "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

of drink gewoon water of crystal clear..
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by BdeB View Post
                            die beef jerky is kneiterduur, iets van 5 euro voor 25gram volgens mij?
                            Lol weet niet waar jij het koop, maar ik betaal €1,79
                            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Gazeuse champagne pils van Raak, ik vind dat net zo lekker als coca cola maar dan met maar 2,2 g suiker per 100 ml Wel heel veel andere chemische rotzooi, maar dat doet er ff niet toe

Comment

water uit de koelkast... lekker met dit weer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X