hoi allemaal ik ben sinds een maand of 2 sireus aan het trainen mijn doel is mooi droog gespierd te worden ik doe nu eigenlijk iederendag verschilende spiergroepen trainen
op maandag doe ik de borst - drieceps - benen
dinsdag - rug - schouders -bieceps
woensdag zoals maandag en zo kan ik als ik wil iederendag gaan maar weet ook niet of het verstandig is af en ik doe af en toe thaiboxen en cardio op een loopband wat ik zelf niet eens weet hoeveel ik nou mag de ene zeg je mag een uur de ander zegt half uur
ik had een voedings schema gekregen van iemand
8 uur brinta 2 bruine botherhammem kipfilet
10 uur 2 botherhammen kipfilet
12 uur 4 boterhammen kipfilet
3 uur kwark 2 botherhammen kipfilet
5 6 uur eten liefst eet ik kip rijst groentes gezonde dingen en heel weinig vet toetjes yogurt met fruit er in of iets van kellogs
8 uur appel banaan
10 uur magere kwark
\maar nu ik shakes gebruikte ben ik gestopt met het eten van 8 uur en 10 uur en eet ik shake met banaan maar nu eigenlijk naar traninen pak ik stuk fruit weet of yogurt
en naar tijdje merkte ik dat ik vetter werd en besloot te stoppen met shakes
ik hoop egt dat iemand me kan helpen hoe ik droog gespierd kan worden en hoef gen bodyboulder te worden maar gwn wel wat massa zien
en ze zeiden ook bij sportschool dat ik gewoon gezond moest eten en gewoon trainen dan kwam het wel en me traningschema blijven volgen nou wil ik weten wat is goede voeding
op maandag doe ik de borst - drieceps - benen
dinsdag - rug - schouders -bieceps
woensdag zoals maandag en zo kan ik als ik wil iederendag gaan maar weet ook niet of het verstandig is af en ik doe af en toe thaiboxen en cardio op een loopband wat ik zelf niet eens weet hoeveel ik nou mag de ene zeg je mag een uur de ander zegt half uur
ik had een voedings schema gekregen van iemand
8 uur brinta 2 bruine botherhammem kipfilet
10 uur 2 botherhammen kipfilet
12 uur 4 boterhammen kipfilet
3 uur kwark 2 botherhammen kipfilet
5 6 uur eten liefst eet ik kip rijst groentes gezonde dingen en heel weinig vet toetjes yogurt met fruit er in of iets van kellogs
8 uur appel banaan
10 uur magere kwark
\maar nu ik shakes gebruikte ben ik gestopt met het eten van 8 uur en 10 uur en eet ik shake met banaan maar nu eigenlijk naar traninen pak ik stuk fruit weet of yogurt
en naar tijdje merkte ik dat ik vetter werd en besloot te stoppen met shakes
ik hoop egt dat iemand me kan helpen hoe ik droog gespierd kan worden en hoef gen bodyboulder te worden maar gwn wel wat massa zien
en ze zeiden ook bij sportschool dat ik gewoon gezond moest eten en gewoon trainen dan kwam het wel en me traningschema blijven volgen nou wil ik weten wat is goede voeding
Comment