Moeilijke momenten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeilijke momenten

Wat zijn voor jullie de moeilijke momenten om je eetschema nog vol te houden?

Ik zal even starten.

Gister ben ik met al mijn kameraden gaan gourmetten. Natuurlijk had ik het er toen wel moeilijk mee dat iedereen lekker bier zat te drinken, peukies te roken en dikke speklappen naar binnen zat te werken. Een meevaller was dan wel dat ik een lekkere zalm moot van 600 gram had gekocht maar toch, het bleef moeilijk.

Hebben jullie ook dat soort momenten? of heb je het altijd moeilijk of juist nooit? want gewoon doordeweeks thuis heb ik totaal geen probleem om me aan mijn schema te houden.

Denk dat we allemaal die momenten wel hebben, het belangrijkste is hoe sterk sta je in je schoenen?
    Mijn schoenen zijn vastgekit aan mijn voeten.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Denk dat we allemaal die momenten wel hebben, het belangrijkste is hoe sterk sta je in je schoenen?
      Mijn schoenen zijn vastgekit aan mijn voeten.
      haha, vind ik knap van je man...
      Pasen en uitgaan maakt het mij nu even niet gemakkelijk qua eten en drinken zeg...
      Gelukkig ben ik nog jong
      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Met kerst had ik er geen last van, nu wel.
        Ik heb inmiddels het postuur van een paasei gekregen, door al die chocolade en andere meuk.

Comment

haha! chocolade eet ik niet zoveel, af en toe 1 of 2 paaseitjes maar geen kilo's
          Ik voel me vooral schuldig na een groot stuk gebak en teveel bier
          "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

hehe, het schuldgevoel bekruipt mij ook weer omdat ik vandaag de gebak en die heerlijke old amsterdam kaas niet kon weerstaan

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Met kerst had ik er geen last van, nu wel.
              Ik heb inmiddels het postuur van een paasei gekregen, door al die chocolade en andere meuk.
              Zijn kids je nu aan het schilderen?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Zijn kids je nu aan het schilderen?
                Nee. Ik denk dat ze te bang zijn dat ik hun ook op eet.

Comment

Originally posted by STED View Post
                  Wat zijn voor jullie de moeilijke momenten om je eetschema nog vol te houden?

Ik zal even starten.

Gister ben ik met al mijn kameraden gaan gourmetten. Natuurlijk had ik het er toen wel moeilijk mee dat iedereen lekker bier zat te drinken, peukies te roken en dikke speklappen naar binnen zat te werken. Een meevaller was dan wel dat ik een lekkere zalm moot van 600 gram had gekocht maar toch, het bleef moeilijk.

Hebben jullie ook dat soort momenten? of heb je het altijd moeilijk of juist nooit? want gewoon doordeweeks thuis heb ik totaal geen probleem om me aan mijn schema te houden.
                  Waarom at je niet gewoon een speklapje mee? Zie het probleem niet echt. Het wordt ongezonder geacht, dan dat het daadwerkelijk is. Vet is niet slecht he.

Comment

Voedingsschema's zijn voor mij zoiezo een heikel punt, aangezien ik onregelmatige diensten heb.. :S

Ben net begonnen met trainen, en kijk eerst wel hoe het zo gaat.. anders toch maar eens de uitdaging aangaan om een schema in elkaar te flansen!

Breed en groot wil ik (nu) toch niet worden, gaat mij er meer om om vetjes er vanaf te krijgen..
                    Hoe rauwer, hoe lauwer!

Comment

Originally posted by rauwkind View Post
                      Voedingsschema's zijn voor mij zoiezo een heikel punt, aangezien ik onregelmatige diensten heb.. :S

Ben net begonnen met trainen, en kijk eerst wel hoe het zo gaat.. anders toch maar eens de uitdaging aangaan om een schema in elkaar te flansen!

Breed en groot wil ik (nu) toch niet worden, gaat mij er meer om om vetjes er vanaf te krijgen..
                      Ja dan zou ik wel degelijk een voedingsschema aan maken. Anders kan ik je haast garanderen, dat je weinig resultaat zult gaan boeken. Of je gaat dan te weinig eten of te veel. De kans dat je altijd precies genoeg onder je behoefte zit, is redelijke klein. Maar ik wens je succes ermee.

Comment

Originally posted by rauwkind View Post

Dan is een voedingsschema toch best handig

Comment

Als je een moeilijk eetmoment heb maak je er toch gewoon een junkdag van. Als je dat 1x in de week doet en vervolgens de rest van week je voedingsschema aanhoudt is er niks aan de hand.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

en nu is die klere sportschool morgen ook nog dicht:S dus je kan ook niet gauw even daarheen
                            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                              en nu is die klere sportschool morgen ook nog dicht:S dus je kan ook niet gauw even daarheen
                              Ja ik irriteer me hier ook dood aan.. Gelukkig is die morgen wel open bij mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X