Moeilijke momenten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lukiha View Post
    Dan is een voedingsschema toch best handig
    Ik kan dan wel een schema maken, maar dan lijkt het me helemaal moeilijk om me er aan te houden. werk ook regelmatig 's nachts, dan weer laat, dan weer vroeg..

Had gelezen dat je ook een goede regelmaat aan moet houden als je een voedingsschema goed wil volgen?

*hier is de sportschool morgen gelukkig wel open.. tussen t ontbijt en werk maar weer even burnen! *
    Hoe rauwer, hoe lauwer!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      Waarom at je niet gewoon een speklapje mee? Zie het probleem niet echt. Het wordt ongezonder geacht, dan dat het daadwerkelijk is. Vet is niet slecht he.
      Ik las juist dat er in speklap heel veel verzadigd vet zit? En op zich de zalm was een goede vervanger voor het vlees dus daar had ik weinig moeite mee maar water ipv bier was wat moeilijker

Comment

Originally posted by STED View Post
        Ik las juist dat er in speklap heel veel verzadigd vet zit? En op zich de zalm was een goede vervanger voor het vlees dus daar had ik weinig moeite mee maar water ipv bier was wat moeilijker
        Ja en wat is er mis met verzadigd vet? Dat gelul dat het ongezond is klopt gewoon niet. Helaas doet er wel meer bullshit de ronde. Netzo als dat je van vet dik wordt, terwijl het juist koolhydraten zijn (met name suikers) die dik maken. Oh fructose doet trouwens dat, wat verzadigd vet zogenaamd zou moeten doen (allerlei ziektes veroorzaken).

Ik wil niet zeggen dat varkensvlees het ideaalste stukje vlees is, maar je hoeft het wegens gezondheidsredenen niet te laten liggen. Bier en sigaretten zijn weer een ander verhaal.

Comment

hmm dus die bak aardbeienvla die ik nu naar binnen werk doet meer schade?

Comment

Originally posted by STED View Post
            hmm dus die bak aardbeienvla die ik nu naar binnen werk doet meer schade?
            En of. Een fruitreep of dergelijke troep is ook niet gezond. Laat je niet misleiden doordat er fruit in zit, dat maakt het nog niet gezond.

Comment

Het gaat er inderdaad om hoe sterk je in je schoenen te staat
              Natuurlijk kom je veel verleidingen tegen,
              vooral in de feestdagen
              Maar we zijn er allemaal bewust van dat snoepen onze spieren niet
              stimuleert te groeien
              Wees gefocusd en ga tot aan je grenzen om zo
              Je doelen te bereiken

Comment

Tis alleen vandaag omdat het vandaag junkdag is maargoed dan nog blijf ik me afvragen wat wel en niet kan.

Comment

Hey,

Ik ben sinds 3 weken echt aan het bulken en van 91 naar 93 Kg gegaan.
                  Nu dacht k vroeger supernatural-fatburningskills te hebben maar tot mijn 'trots' word ik echt vetter! Ik ga van een 6 naar een 4 pack. en krijg een beginnende zwemband. Intussen ben ik met dat "veelgevraagde 4 dagenschema" begonnen ipv 2,5 uur (te lang i know) fullbody.

Het is wel bizar dat je van een redelijk geript lichaam bewust naar vet gaat.
                  Waar ligt de grens? dat spieropbouw en vet evenwichtig aankomt?

Ik zou denken; hou het in de gaten en minder in kcals als je te dik wordt.
                  Of tandjes op elkaar hoe dikker hoe beter? las net ergens iets over dat je ook vocht aankomt..? en hoe train je vocht weg?
                  Ssssmoking

Comment

Nergens last van bedenk me altijd even als ik iets verleidelijks tegenkomt , dan vraag ik mezelf : word ik gelukkig als ik dit heb opgegeten? , kan het kwaad? Als ik op de 1e vraag ja hebt geantwoord en de 2e vraag nee dan heb ik altijd de doorslaggevende vraag: wil ik 3 dagen aan de schijt door 1 patatje, hamburger, bigmac: antwoord: nee
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

hehe tsja, vaak antwoord ik op mezelf, word ik er gelukkiger van? ja, kan het kwaad? waarschijnlijk wel. Boeit dat vandaag? hmm nee vandaag niet, morgen wel :P

Comment

Gisteren had ik het toch lastig, de familie kwam langs voor Pasen
                        en er was een heerlijke taart met heel veel slagroom.
                        Omdat ik zo veel zin had in een stuk taart, heb ik rijst met kip
                        klaargemaakt zodat m'n honger over was.
                        Nu ben ik toch blij dat ik eraf ben gebleven

Comment

Originally posted by Andy_ View Post
                          Gisteren had ik het toch lastig, de familie kwam langs voor Pasen
                          en er was een heerlijke taart met heel veel slagroom.
                          Omdat ik zo veel zin had in een stuk taart, heb ik rijst met kip
                          klaargemaakt zodat m'n honger over was.
                          Nu ben ik toch blij dat ik eraf ben gebleven
                          Goe gedaan jochie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X