eiwit inname

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Babo View Post
    sorry maar ik raak ook verward door de discussie die in deze topic is ontstaan.

vanwege het feit dat sinds ik hier op bodynet lid ben geworden meerdere malen (en echt vaak) heb gehoord dat een shake voor en na je training goed is. nu hoor ik weer na je training moet je geen shake nemen? ..

kan iemand alsjeblieft even met duidelijkheid komen? kijk het kan dat recente studies weer nieuwe dingen constateren maar dat houdt toch niet in dat het oude manier niet werkt?
    Ik neem na mn workout wel een shake, maar dat is er 1 met snelle carbs, starch genaamd. Je moet je whey voor je training innemen anders heeft het geen nut.

Comment

Originally posted by Babo View Post
      sorry maar ik raak ook verward door de discussie die in deze topic is ontstaan.

vanwege het feit dat sinds ik hier op bodynet lid ben geworden meerdere malen (en echt vaak) heb gehoord dat een shake voor en na je training goed is. nu hoor ik weer na je training moet je geen shake nemen? ..

kan iemand alsjeblieft even met duidelijkheid komen? kijk het kan dat recente studies weer nieuwe dingen constateren maar dat houdt toch niet in dat het oude manier niet werkt?
      Laat je niet van de wijs brengen gabber. Wat hier gebeurt is mierenneuken. Die ene extra procent gains. Als het al om een procent gaat.
      Als jij gedurende de dag aan je eiwit en caloriebehoefte komt, hard traint en goed rust, dan zit je al op 95% van je natuurlijke potentieel. Die andere vijf procent is timing en verdeling (en dan neem ik dit belang heel optimistisch).
      Doe waar jij je goed bij voelt. Heb je hem liever na de training, neem hem erna. Liever ervoor? Doe hem lekker ervoor. Vind je tijdens je training een wheyshake lekker? Ik houd je niet tegen hoor.
      Mensen overschatten chronisch het belang van timing, in absurde mate.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sinds ik gestopt ben met eiwitshakes groei ik inneens als kool

Comment

Originally posted by BdeB View Post
          damn! en welke smaak vinden jullie lekker bij water? aardbei van xxl nutrition met water is echt ranzig!
          Ik gebruik de whey-premium van eiwitpoeder.nl en die zijn in alle varianten best goed te doen als je ze met water mixt. Vroeger mixte ik alleen maar met melk omdat ik het zo goor vond met water. Maar dit merk is met water best goed te doen. Vooral choco.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
            Sinds ik gestopt ben met eiwitshakes groei ik inneens als kool
            als jij gewoon je shakes vervangen hebt voor maaltijden en je eiwitten behoefte nu hoger is kan dit kloppen, in voeding zitten altijd nog andere dingen.

ik hou gewoon lkkr mijn shakes sochtents en voor de training na training drink ik een pak chocomelk op op de fiets naar huis.
            dan thuis aangekomen begin ik met een vaste maaltijd met eiwitten en carbs.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Suikers na je training veel belangrijker. Eiwitten hoeven niet direct. Je moet eerst uit die katabole toestand. Dat is prio 1. Wat er voor de rest gebeurt kan het lichaam een worst wezen.

Als je veel sets met weinig reps doet tijdens je training spreek je veel meer ATP en CP aan ipv glycogeen. Als dit het geval is dan heb je niet eens veel suikers nodig na je training.

Suiker dus boys!
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mijn reprange zit tussen de 8 en de 12 reps momenteel dus neem ik ongeveer 40 gram snelle carbs na de workout. Dat is de inhoud van een blikje frisdrank van 33 cl. Dat lijkt me voldoende.

Comment

Oke bedankt voor de tips allemaal
                  Whey Premium 2,5 kilo - Hoogwaardige Whey Isolate - eiwitpoeder.nl zit er over na te denken die als volgende te kopen gewoon naturel. Klinkt misschien raar, maar hoe smaakt naturel met water? of kan je beter een smaak met water doen?
                  "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Whey Premium 2,5 kilo - Hoogwaardige Whey Isolate - eiwitpoeder.nl zit er over na te denken die als volgende te kopen gewoon naturel. Klinkt misschien raar, maar hoe smaakt naturel met water? of kan je beter een smaak met water doen?
                    Ik heb nog nooit de naturel geprobeerd. Lijkt me behoorlijk saai.

Comment

Ken die variant niet, maar ik heb wel de naturel van Power Supplements met water geprobeerd... Brrrrrrrrr, om rillingen van te krijgen.

Ook met melk trouwens.

Met chocomelk is het dan weer prima te doen, lekker zelfs.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Vetten vertragen de passage vanuit de maag naar de darmen, thats the point.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X