Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het valt me wel op dat er vaak negatief word gedacht over instructeurs. Ik vind dat niet terrecht. Je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren. Ik heb ook een instructeur die weet waar die over praat en dat heeft voor mij een goede basis gehad.
Natuurlijk heb je altijd prutsers maar dat zijn ze niet allemaal. Uieindelijk kan je beter een schema van een instructuer krijgen dan zelf een schema maken die in eerste instantie nergens op lijkt. Jullie zien toch zelf ook wel wat er hier allemaal aan BS voorbij komt op gebied van voedingsschemas?
Dus eerst een instructeur een kans geven, schema beoordelen en dan pas kritiek hebben!
@ The Phoenix
Je bent zo'n beetje de eerste die in de huis- tuin- en keukensportschool een behoorlijke instructeur tegen het lijf loopt dan. Statistisch gezien zijn de meeste instructeurs kut ( en ja dat mag ik concluderen gezien je bij een steekproef het gemiddelde heel accuraat gaat benaderen, zeker bij een groot aantal waarnemingen).
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Het valt me wel op dat er vaak negatief word gedacht over instructeurs. Ik vind dat niet terrecht. Je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren. Ik heb ook een instructeur die weet waar die over praat en dat heeft voor mij een goede basis gehad.
Natuurlijk heb je altijd prutsers maar dat zijn ze niet allemaal. Uieindelijk kan je beter een schema van een instructuer krijgen dan zelf een schema maken die in eerste instantie nergens op lijkt. Jullie zien toch zelf ook wel wat er hier allemaal aan BS voorbij komt op gebied van voedingsschemas?
Dus eerst een instructeur een kans geven, schema beoordelen en dan pas kritiek hebben!
Inderdaad. Ik ben wel zo ver dat ik zie of het schema er een beetje goed uitziet ofniet. Ik zal gewoon eerst een voedingsschema laten maken en dan reken ik de Kcal en KEV uit enzo. Als dit allemaal in orde is gebruik ik dat schema gewoon, en anders doe ik nog een poging om zelf 1 te maken.
@ The Phoenix
Je bent zo'n beetje de eerste die in de huis- tuin- en keukensportschool een behoorlijke instructeur tegen het lijf loopt dan. Statistisch gezien zijn de meeste instructeurs kut ( en ja dat mag ik concluderen gezien je bij een steekproef het gemiddelde heel accuraat gaat benaderen, zeker bij een groot aantal waarnemingen).
En waar haal jij het gemiddelde vandaan dan? en waar worden die steekproeven genomen dan? om een gemiddelde te krijgen mag je de niet hardore gyms overslaan mocht je dat bedoelen.
en misschien ben ik juist wel een van de weinigen die zich niet verschuilt achter stoerdoenerij door met de kudde mee te gaan schreeuwen dat veel instructuers kut zijn.
Maar wat is in jou ogen een huis-tuin en keukengym? healthcentra? ook daar kan je bij gebrek aan beter in het begin prima uit de voeten hoor.
En waar haal jij het gemiddelde vandaan dan? en waar worden die steekproeven genomen dan? om een gemiddelde te krijgen mag je de niet hardore gyms overslaan mocht je dat bedoelen.
en misschien ben ik juist wel een van de weinigen die zich niet verschuilt achter stoerdoenerij door met de kudde mee te gaan schreeuwen dat veel instructuers kut zijn.
Maar wat is in jou ogen een huis-tuin en keukengym? healthcentra? ook daar kan je bij gebrek aan beter in het begin prima uit de voeten hoor.
Ik heb van het laatste jaar bij 3 sportscholen getraint.
Heathcity Den haag.
Fitforfree wateringen
Kneets gym.
De laatste train ik nog steeds en bij fitforfree elke zaterdag.
In dat jaar dat ik daar heb gesport ben ik niet 1 fatsoenlijke instructeur tegengekomen.
bij healthcity heb ik zeker 6 verschillende instructeurs gezien en die waren allemaal kut.
Wat nu weer nieuw is bij fitforfree is dat er instructeurs les gaan geven aan groepen mensen die gaan cardioen.
Waardeloze instructeurs weten echt niet waar ze mee bezig zijn. Kneets daar loopt wel goede begeleiding.
Al die heathcity's zijn 1 pot nat en dat jij dan die ene goeie heb gehad is puur geluk.
Al die heathcity's zijn 1 pot nat en dat jij dan die ene goeie heb gehad is puur geluk.
Dan heb ik inderdaad geluk gehad. heb vroeger wel getraind maar niet echt op de begeleiding gelet laat staan iets over voedingsschemas vragen. heb destijds met een maat getraind en die had veel ervaring en heb daar ook veel van geleerd.Ben op zoek naar een andere gym dus misschien zal mijn standpunt nog kunnen veranderen tov de huidige situaties als ik een keer andere instructeurs tegenkom.
Als er een meet is rond amsterdam dan wil ik best naar een instecteur lopen en vragen of ze een schema hebben voor me, ook dan halen ze vaak wat uit de kast hier. en klaar zijn ze.
ja dit heb ik meegemaakt bij 2 sportscholen.
niet eens gevraagt naar beperkingen of wat dan ook.
maar bij healt troep en fitforfree lijkt me sterk dat daar iemand loopt met verstand van zaken.
Ik zit bij active leisure, ik zit hier al een tijdje en tot nu toe hebben ze me altijd wel goed geholpen. Ik heb eigenlijk niks aan te merken op ze. Ook zijn er maar een paar van de begeleiders die een voedingsschema in elkaar zetten, omdat die er blijkbaar echt verstand van hebben. Vandaag krijg ik er meer over te horen dus ik ben benieuwd
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment