Naruto's voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok, ty, zal er naar googlen

Comment

Hier, je request via PM .

Je zit dus veel te hoog in vetten en daardoor ook in kcal. Zorg even dat hier minstens 400kcal vanaf komen.
      Attached Files
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Erg bedankt !. Ok, zal er na kijken.. word sowieso 2 pindakaas broodjes minder XD. Daarvoor in de plaats gewoon kipfilet denk. Zal even alles nalopen ^^.

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
          Erg bedankt !. Ok, zal er na kijken.. word sowieso 2 pindakaas broodjes minder XD. Daarvoor in de plaats gewoon kipfilet denk. Zal even alles nalopen ^^.
          Is nog niet genoeg.

Comment

Hmhm: Heb er na gekeken. Bij 9 uur, staat er dus pindakaas, waardoor er 39% vet staat.. Dat brood vervangen voor een banaan en glas half volle melk ? Dan zit ik ook gelijk stuk lager in kalorien. Voor de rest gewoon kipfilet op me brood als enige. Om 1500 uur ipv brood etc, 2 eitjes bakken met glas melk erbij. ?

Naruto

Comment

Hmhm: Heb er na gekeken. Bij 9 uur, staat er dus pindakaas, waardoor er 39% vet staat.. Dat brood vervangen voor een banaan en glas half volle melk ? Dan zit ik ook gelijk stuk lager in kalorien. Voor de rest gewoon kipfilet op me brood als enige. Om 1500 uur ipv brood etc, 2 eitjes bakken met glas melk erbij. ?
              Naruto
              Voilà.
              Attached Files

Comment

Ty !. Hmm.. kalorien is opzich wel genoeg. Mss iets teveel, eiwitten is denk ook wel goed. Alleen ongeveer 27% van vetten naar koolhydraten. Hmm..mss magere melk ? anders kan ik niets bedenken.. of de ongezoute cashewnoten laten vallen.

Ps: volgensmij keek ik verkeerd XD.. klopt het dat aantal percentage nu zo is:
                29% eiwitten
                44%koolhydraten
                27% vetten

zo ja, dan 'moet' denk ongeveer 6% naar koolhydraten, en 1% naar eiwitten.. zal nog even goed kijken
                Last edited by Naruto rulezz; 04-05-2010, 13:45.

Comment

Ty !. Hmm.. kalorien is opzich wel genoeg. Mss iets teveel, eiwitten is denk ook wel goed. Alleen ongeveer 27% van vetten naar koolhydraten. Hmm..mss magere melk ? anders kan ik niets bedenken.. of de ongezoute cashewnoten laten vallen.

Ps: volgensmij keek ik verkeerd XD.. klopt het dat aantal percentage nu zo is:
                  29% eiwitten
                  44%koolhydraten
                  27% vetten

zo ja, dan 'moet' denk ongeveer 6% naar koolhydraten, en 1% naar eiwitten.. zal nog even goed kijken
                  Van de cashewnoten 50g maken en een appeltje erbij? (heb je ook meteen je 2 stuks fruit op een dag..)

Dan kom je uit op 2682 kcal (prima voor bulk). Koolhydraten 47%, eiwitten 30% en vetten 23%. Lijkt mij prima eerlijk gezegd maar laten we dat maar aan de experts overlaten.
                  Attached Files

Comment

Sounds good ^^ erg bedankt voor al je hulp dude ! Ga me sowieso aan dit schema houden ;d, nu alvast door te kijken wat ik nu ga eten zo om 1500 uur XD.

Naruto

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X