warm eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• warm eten

ik vroeg me eigenlijk af of het wat uitmaakt als je ontbijt met warm eten..
    Vanochtend had ik weinig tijd en ik zag nog tortelini met kip van gister en het zag er zo lekker uit dat ik het maar heb opgegeten
    Maar is dat niet beter dan brinta ofzo? het is in ieder geval een stuk lekkerder

Waarom zou warm en koud verschillend zijn?

nee dus
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Eet altijd pizza als ontbijt......

Op zich maakt het niet uit of het warm of koud is, brinta maak je ook warm toch. Gaat er alleen om dat je voeding goed is. Patat is ook warm maar zou ik niet als ontbijt doen.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Brinta kun je ook koud of warm eten, de temperatuur maakt niks uit. Maar het gene wat je eet, daar gaat het om. `S morgens pasta lijkt me dus niet zo'n goed idee..
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Waarom lijkt pasta je 's ochtens geen goed idee dan?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Met Brinta of havermout heb je simpelweg toch echt een beter ontbijt als je het mij vraagt. Meer voedingsvezels en volgens mij verder ook meer voedingsstoffen (vitaminen en mineralen).
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Maar dan zou je toch zeggen dat je pasta ĂĽberhaupt niet echt een goed idee vindt? Ik vat de interpretatie gewoon even niet.

En wie ben ik om wat over het ontbijt te zeggen? Ik ontbijt niet eens .
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nog steeds IF xD.
                Toch moet ik dit een keer gaan proberen.
                Maar ik moet de komende (hele lange) tijd nog thuis mee eten.
                Dus nog niet

Comment

Eet je de hele dag thuis mee dan?

Comment

Nee het avond eten.
                    En als dat kut is.
                    Is het halve concept van IF kapot gemaakt omdat ik dan alleen schoon wil eten

Comment

Ah ja. Dus stel jij neemt 2500 kcal per dag, 600 kcal aan avondeten, 1900 kcal bepaal je zelf. Wat maakt het dan uit of je die 1900 kcal in een kleiner aantal uur wegzet dan je nu doet?

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Maar dan zou je toch zeggen dat je pasta ĂĽberhaupt niet echt een goed idee vindt? Ik vat de interpretatie gewoon even niet.

En wie ben ik om wat over het ontbijt te zeggen? Ik ontbijt niet eens .
                        Wie je bent om er wat over te zeggen? Je hebt gewoon een punt, dus kun je er ook gewoon wat over zeggen.

@ Roy p, het maakt geen drol uit of je je pasta nu tijdens het ontbijt eet of s avonds. Sinds wanneer moet je voedingsvezels tijdens het ontbijt binnen krijgen? Vitamine en mineralen hoef je ook niet bij het ontbijt binnen te krijgen, als je ze maar binnen krijgt. Het lichaam rekent niet in tijden en dagen, zoals wij dat doen.

Je hoeft in feit niet eens te ontbijten, als je de vorige dag genoeg gegeten hebt, zijn je glucogeenvoorraden nog goed gevuld en kun je ook even met je vetdepots overweg.

Comment

Ah ja. Dus stel jij neemt 2500 kcal per dag, 600 kcal aan avondeten, 1900 kcal bepaal je zelf. Wat maakt het dan uit of je die 1900 kcal in een kleiner aantal uur wegzet dan je nu doet?
                          Als ik het goed lees: Ja.

Vaak is die 600kcal van avond eten toch geen geweldig voer.
                          Mijn moeder wil nog wel eens 2 dagen in de week friet bakken en dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk als dat 1/4 van mijn hele eetschema is.
                          Maar dat zou bij gewoon cutten ook zijn.
                          Dus moet het zoiezo nog even fatsoenlijk bekijken hoe ik dat ga doen.

Nog nooit over nagedacht.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                            Als ik het goed lees: Ja.
                            Ja? Ja wat? Ik stelde geen ja/nee vraag dus kan het even niet plaatsen.

Originally posted by laurann View Post
                            Vaak is die 600kcal van avond eten toch geen geweldig voer.
                            Mijn moeder wil nog wel eens 2 dagen in de week friet bakken en dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk als dat 1/4 van mijn hele eetschema is.
                            Maar dat zou bij gewoon cutten ook zijn.
                            Precies. Vandaar dat ik aangeef dat dat niks uit zou moeten maken. Tenzij je ervan overtuigd bent dat het minder erg is wanneer je de overgebleven 3/4 kan verdelen over de dag, maar dan zou je sowieso niet aan IF moeten beginnen .

En nu weer OT, genoeg gehijacked .

Comment

Ja? Ja wat? Ik stelde geen ja/nee vraag dus kan het even niet plaatsen.

Sorry na nog een aantal keer je reactie gelezen te hebben klopte het nog niet.

Precies. Vandaar dat ik aangeef dat dat niks uit zou moeten maken. Tenzij je ervan overtuigd bent dat het minder erg is wanneer je de overgebleven 3/4 kan verdelen over de dag, maar dan zou je sowieso niet aan IF moeten beginnen .

En nu weer OT, genoeg gehijacked .

IF is schijnbaar een werkend concept. Dus ik zal het niet afkraken zonder het geprobeerd te hebben.

Jup weer OT

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X