Voedingschema (cutten)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Vigrex View Post
    ik heb ff men schema aangepast,
    eigenlijk niets veel gedaan. ik heb alleen maar tonijn in de middag weg gehaald.

kwark krijg ik echt niet binnen vandaar tonijn voor het slapen.(trage eiwitten dacht ik)

ik zit nu op 1800kcal als het goed is
    dat is ongeveer 500 onder men totale behoefte.
    en volgens de stickys moet het wel zo als je aan het cutten bent.( dat je dan 500 kcal onder je totale behoefte gaat zitten).

ik zit alleen te kijken met wat ik dat whey kan vervange, ik wil zwoeiso 1x per dag whey. ik heb op dit moment 2x erin staan.

enige idee met wat ik 1x whey kan vervange ?

bedankt alvast.
    Je macro's kloppen niet echt, bv kipfilet zou volgens je schema bij 150 gram ongeveer 236 kcal hebben, dit is eerder in de richting 165 kcal. Kipfilet bevat geen 30 gram eiwitten per 100 gram maar 21 gr eiwitten.
    Verder ziet het schema er wel netjes uit en die whey in de ochtend kan je laten, die whey in de middag: zolang je niet traint zou ik dus die maaltijd weglaten en bij het avondmaal je kipfilet verhogen naar 350 gram.
    Wanneer je weer gaat trainen de whey er terug in en dan 10 minuten voor je training innemen.

succes...
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

ok bedankt.
      en volgens voedingswaarde.nl is een bereide kipfilet van 150gram gwn 236 kcal en 45 eiwitte.
      http://www.voedingswaardetabel.nl/vo...?g=150&id=1252
      weet nie of ik link mag poste :P.

maar dat whey neem je toch na je training ?
      zo heb ik het altijd gedaan eigenlijk, paar maande terug.

Comment

laatste schema,
        kom nu op ongv 1.9k kcal
        Attached Files

Comment

laatste schema,
          kom nu op ongv 1.9k kcal
          ging ff wat fout bij uploade(verkeerde )

ps: gebakken ei mischien vervange met ... ? :x
          Attached Files
          Last edited by Vigrex; 26-05-2010, 04:20.

Comment

ok bedankt.
            en volgens voedingswaarde.nl is een bereide kipfilet van 150gram gwn 236 kcal en 45 eiwitte.
            Voedingswaarde kipfilet, bereid per 100 gram of portie.
            weet nie of ik link mag poste :P.

maar dat whey neem je toch na je training ?
            zo heb ik het altijd gedaan eigenlijk, paar maande terug.
            Zoals ik al eerder aangaf kloppen je macro's niet, als jij mij kipfilet kan leveren met 30gr eiwit per 100 gram produkt dan wil ik graag het adres van je leverancier, dan kan ik mijn rotzooi er namelijk uit miepen.

Kipfilet heeft gewoon gemiddeld 21 gram eiwit per 100 gram. En voedingswaarde per bereid produkt is ook erg ruim bemeten, stel ik bereid mijn kipfilet op de gril zonder olie/boter, dan zijn de voedingswaarde gewoon 111 kcal per 100 gram, maar als ik mijn filet bak in 10 ml olie en ik lik alle olie erna ook uit dan ligt de voedingswaarde van m'n filet inderdaad hoger, zo'n 111+90=201kcal, maar wat als ik hem nou bak in 20 ml olie? etc.etc.

Gewoon niet eigenwijs gaan doen, kipfilet onbereid = 111 kcal, bak je in 10ml olie en lik je al je olie naderhand op dan tel je die waardes erbij op.

Eiwitten neem je voor de training zodat de eiwitten direkt na de training aangesproken kunnen worden aangezien het ongeveer 45 min. tot een uur kost dat de eiwitten verteren en aangesproken kunnen worden.

Gebakken ei vervangen met gekookt ei.

En niet meer eigenwijs gaan doen......
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik heb jouw schema een beetje aangepast zodat je wel aan de goede macros komt. en dat je voedingswaarden wel kloppen.

groeten dyno
              Attached Files
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

@okidoki71
                ik bedoelde het hellemaal nie eigenwijs, als het zo overkwam men excuses daarvoor
                krijg wel beetje buikpijn als ik whey inneem en gelijk daarna train, mja als het moet... Dan so be it i guess. Bedankt iig.

@dynobet,
                _o_
                ik zal gelijk ermee beginne
                bedankt voor al et hulp iedereen
                ik zal een update poste over een paar maande
                o/
                Last edited by Vigrex; 26-05-2010, 10:02.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X