vraagje onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje onderhoud

Hey,

Volgende week vrijdag ben ik 7 weken bezig geweest met de carb-cycle cut. Ik ga dan 2-3 weken op onderhoud zitten en vervolgens nog 3 weken verder met de carb-cycle cut. Nu heb ik dus een vraagje. Ik weeg ongeveer tegen volgende week 84 kilo schat ik. Met een vetpercentage van rond de 12% ofzo. Dus onderhoud ligt zo rond de 3150 schat ik??? Dus hoe moet de verdeling zijn: 252/300/105. Zoiets of is dat toch te hoog in vetten voor onderhoud?
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Graag even reactie. Ik zelf zat meer aan 3g/kg / resterende deel / 25% Te denken. Of is dit niet goed juist. Het is even 2 weken onderhoud en dan nog 3 weken doorbeuken met de carb-cycle cut.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
      Hey,

Volgende week vrijdag ben ik 7 weken bezig geweest met de carb-cycle cut. Ik ga dan 2-3 weken op onderhoud zitten en vervolgens nog 3 weken verder met de carb-cycle cut. Nu heb ik dus een vraagje. Ik weeg ongeveer tegen volgende week 84 kilo schat ik. Met een vetpercentage van rond de 12% ofzo. Dus onderhoud ligt zo rond de 3150 schat ik??? Dus hoe moet de verdeling zijn: 252/300/105. Zoiets of is dat toch te hoog in vetten voor onderhoud?
      hoezo je schat? Bereken Jouw Caloriebehoefte | GIANT! Fitness & Bodybuilding
      kan je toch makkelijk berekenen..
      je lichaamsgewicht * 2,5-3 voor eiwitten
      dan mag je toch wel in 100 vet en dan de rest 'koolhydraten' of polysacchariden
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik snap de Formule van Katch-McArdle van die site niet. Ik weet mijn gewicht, vetpercentage en activiteitsniveau, maar hij geeft dan NaN weer als ik op bereken BMR doe? Iemand verstand hiermee?

Of je kunt de voedingsbehoeftecalculator pakken uit de stickies!
        "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X