Voedingsschema New Beginning!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema New Beginning!

Bij deze post ik hier m'n voedingsschema
    Stats:19j ,1m89,78kg
    Doel:massa en sterk worden op de grote 3(bench,squat,deadlift)!
    Schema:3-dagen split
    Na zo'n 6-tal maanden training zonder schema heb ik nu eindelijk een voedingsschema gemaakt. Ik hoop dan ook dat het behoorlijk goed is.

Tips en verbeteringen welkom!
    Greeeetzz
    Attached Files

mooie schone producten zie ik. Hoewel je kcal inname wat hoger ligt. Ik kom namelijk uit op 3422 ipv 3361. Naja scheelt niet zoveel natuurlijk, maarja..

Verder laat ik commentaar over aan de pro's!

Succes en eet smakelijk
    "Straight outta gym"

Comment

Degelijk schema, enkel vind ik dat je wat hoog in eiwitten zit. 240g eiwitten is ruim voldoende.
      Laat al die whey isolaat voor het slapengaan vallen.

En je zou dan ook iets hoger in vetten mogen zitten 30-40% van het totaal.

Verder goede producten.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Bedankt voor de reacties!
        Ik probeer clean te bulken maar zet ook redelijk gemakkelijk vet aan. Daarom ben ik bang om m'n vetpercentage nog te verhogen. Whey isolaat voor het slapen laat ik vallen.

Ik zit nu zo'n 300 kcal boven mijn onderhoud(volgens formule van Harris-benedict) is dit genoeg om clean te bulken? Moet dit meer of minder zijn??
        Greeetzz

Comment

Originally posted by JelleV99 View Post
          Ik zit nu zo'n 300 kcal boven mijn onderhoud(volgens formule van Harris-benedict) is dit genoeg om clean te bulken? Moet dit meer of minder zijn??
          Greeetzz
          Genoeg. Zeker als je bang bent teveel vetmassa aan te zetten.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X