voeding schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding schema

hey allemaal,

ik train nu bijna een jaar maar wil toch graag eens wat meer op me voeding gaan letten, maar daar heb ik toch wel hulp bij nodig

ik zoek een voedingschema waar ik wat meer massa mee krijg
    maar ik ben niet droog getraint dus heb wel een buikje

daarnaast doe ik 4 dagen in de week trainen ongeveer anderhalf tot 2 uur
    ik ga ook regelmatig opstap en houd wel van wat drinken (alcohol) ik weet dat dat slecht is en dat wil ik ook laten
    ik heb op het begin van het trainen creatine gebruikt en gebruik sinds kort no-xplode

ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een voedingschema

Welkom, ook uit Landgraaf zie ik .

Originally posted by MikeLandgraaf View Post
    ik zoek een voedingschema waar ik wat meer massa mee krijg
    Maak eerst zelf eens een schema in Excel met de K/E/V waarden erachter, daarna kunnen wij die controleren en verbeteren.

Originally posted by MikeLandgraaf View Post
    daarnaast doe ik 4 dagen in de week trainen ongeveer anderhalf tot 2 uur
    Na ongeveer 1-1,5 uur trainen begint je lichaam cortisol aan te maken, wat spierafbrekend is. Probeer je trainingen dus niet langer dan 1,5 uur te laten duren.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

ik weet niet wat het beste is wat kan eten enzo allemaal, daarom vraag ik het aan jullie
      als ik 2 uur train dan is het laatste half uur altijd cardio, of is dat dan ook niet verstandig?

Comment

Wij kunnen dus geen complete voedingsschema's voor je maken, je zult er ook zelf wat voor moeten doen.

Lees dit eerst even; http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...g-schemas.html
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X