voeding in spanje? wat wel en wat hebben ze niet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding in spanje? wat wel en wat hebben ze niet.

Hey,

Ik ga over 2 maanden voor een half jaar naar Spanje en ik begin nu toch wel benieuwd te raken naar wat ze daar wel en niet hebben. Ik ben van plan daar gewoon door te vlammen met trainen. De eerste weken verw8t ik dat het op een laag pitje staat, maar zodra ik daar een beetje ritme heb, ga ik gewoon weer vol erin. Ik weet dat we hier een paar leden hebben die in Spanje wonen. Ik zou graag wat informatie willen hebben, over wat ze daar wel en niet hebben. Wat pak je daar voor je vetten/eiwitten/koolhydraten. Hebben ze daar kwark etc. Dat soort vraagjes. En hebben ze daar ook grote supermarkten of zijn t meer de kleine lokale supermercados waar je moet zijn.
    Thxx!!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Ga je modellenwerk doen in Spanje?

In ieder geval enkele leden hebben als locatie spanje dus misschien moet je die eens pm'en, geloof dat onder ander peso in spanje zit.

Ik kan je in ieder geval niet helpen.

Comment

haha:P neeee. Dat niet, ga er studeren, wordt super rlx, gewoon vlammen voor school dat wel, maar ik hoef niet te werken, dus eigenlijk heb ik meer vrije tijd daar dan hier in nederland, maar ik zal peso s pmen dan

thx man!

Comment

Ik heb zelf niet in Spanje gewoont maar ben er wel 15 keer geweest, en wat me opviel in Spanje is dat het eten zwaar ruk is. Normaal brood kennen ze niet en het beleg is vaak gore vette worst en voorverpakte ham en kaassoorten. Nou kan het zijn dat ik in een dorp zat en niet in de toeristische plaatsen. Uit eten was daar ook drama.....die lui weten niet wat lekker eten is. Tapa's daarentegen zijn wel lekker maar om die nou elke dag te gaan eten schiet ook niet op.
        Denk dat het voor jou veel paella word:0
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
          haha:P neeee. Dat niet, ga er studeren, wordt super rlx, gewoon vlammen voor school dat wel, maar ik hoef niet te werken, dus eigenlijk heb ik meer vrije tijd daar dan hier in nederland, maar ik zal peso s pmen dan

thx man!
          naar welk deel van spanje ga je?

Comment

Er was hier een tijd geleden ook iemand die studeerde in Spanje dacht ik. Hij had enkel in de avond les en overdag veel tijd om te trainen nzo. Dit is toch wat ik me ervan herinner, geen idee meer wie het was, miss dat deze nog wel in dit topic post.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

in de supermarkt kan je toch alles kopen wat je hier kunt kopen.. een ander merk mss, maar product ongeveer zelfde.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Je hebt gewoon Lidl enzo daar. En grote supermercats. Kwark weet ik niet, kan ik me niet herinneren. Maar de rest hebben ze toch wel als het goed is. Zover ik weet dan.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

El Corte Inglés is the place to be! daar heb je echt van alles!

Comment

zou me eerder zorgen maken of ze daar goeie gyms/sportscholen hebben, met hopenlijk goeie airco, hier val ik al bijna dood bij 20 graden XD
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                      naar welk deel van spanje ga je?
                      San Sebastian, noord-west dus.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                        zou me eerder zorgen maken of ze daar goeie gyms/sportscholen hebben, met hopenlijk goeie airco, hier val ik al bijna dood bij 20 graden XD
                        hahaha, jaa dat mag ik ook hopen. Ik pak gewoon de sportfaciliteiten van de universiteit. En als dat niet goed genoeg is fix ik ergens anders een gimnasio.

@Phoenix. Thx, el corte ingés. Zal het onthouden.

Comment

mag ik vragen wat voor school je gaat doen en wat voor diploma je nu bezit?
                          ik zou ook graag in spanje naar school willen als ik klaar ben met mn huidige school, ik zit dan opHBO niveau..

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            San Sebastian, noord-west dus.
                            Dan maak je over het klimaat maar nie zo druk! is hetzelfde als hier! ben voor het laatst daar geweest toen ik 17 was. Had daar familie zitten maar of ze nu daar nog wonen?

wel mooie chickies daar. Al is San Sebastiaan volgens mij niet Spanje maar baskenland.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                              Dan maak je over het klimaat maar nie zo druk! is hetzelfde als hier! ben voor het laatst daar geweest toen ik 17 was. Had daar familie zitten maar of ze nu daar nog wonen?

wel mooie chickies daar. Al is San Sebastiaan volgens mij niet Spanje maar baskenland.

Ja klopt. Is inderdaad baskenland. Gelukkig spreken ze op de universiteit daar gewoon Spaans. Oehhh, mooie chickies. Dat vind ik dan toch wel weer leuk om te horen. Ik ga daar denk ik carb cycle bulken, wil zo min mogelijk in vet aankomen, maja eerste 3 weken zal sowiezo met voeding niet veel zijn. Gewoon op gevoel eten en zodra ik de mogelijkheid heb, pak ik het weer op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X