noten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ma ik vind de gezouten juist zo lekker

Comment

altijd heerlijk int weekend met een glas wijn MMMMMMMM

Comment

Hoi,

Noten kun je voor 2 zaken eten, om eiwitten binnen te krijgen, of om vetten binnen te krijgen.
        Als je de noten rankt kom je op de volgende rangorde uit:

VET per 100gram:
        Pecannoten 70,1g
        Hazelnoten 69,0g
        Walnoten 67,8g
        Amandelen 55,0g
        Pinda's 51,6g
        Cashewnoten 51,0g

EIWITTEN per 100gram:
        Pinda's 28,5g
        Amandelen 19,0g
        Cashewnoten19,0g
        Walnoten 15,0g
        Hazelnoten 14,0g
        Pecannoten 9,2g

Ikzelf eet helemaal geen noten, vanwege de vetten. Voor mijn vetten gebruik ik veel visolie (5400mg) en eiwitshakes voor, tijdens en na de workout en voor het slapen.

Comment

Waarom zou je geen vetten uit noten willen halen? Deze bevatten ook hartstikke veel enkelvoudige en meervoudig onverzadigde vetzuren. Het is niet alleen visolie die noodzakelijk is. Bovendien leveren noten ook gruwelijk veel vezels. Goed om de honger buiten de deur te houden.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

eiwitshakes voor vetten...die is goed

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              eiwitshakes voor vetten...die is goed
              Zat ook al te kijken, haha
              Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

even een vraagje tussendoor...
                Ik liep gister in de ah en zag daar pakje van 100 gram stukjes verse kokos...

Ik eet iedere avond voor slapen 55 gram walnoten met me casseine shake geniet altijd van dat moment:P maaruh zijn verse stukjes kokos ook een goede vervanger voor die vetten want kom er niet helemaal uit met die voedingswaarde...

Comment

Er zitten heel veel verzadigde vetten in, maar ik lees hier en daar dat dat juist goede verzadigde vetten zijn. mede omdat het plantaardige verzadigde vetten zijn.
                  Ik denk dat het er handig inpast, als het iniedergeval niet 60% van je vetten uit verzadigde vetten wordt. Dus het merendeel moet zowiezo uit de onverzadigde vetten komen.

Comment

Originally posted by maxime View Post
                    Er zitten heel veel verzadigde vetten in, maar ik lees hier en daar dat dat juist goede verzadigde vetten zijn. mede omdat het plantaardige verzadigde vetten zijn.
                    Ik denk dat het er handig inpast, als het iniedergeval niet 60% van je vetten uit verzadigde vetten wordt. Dus het merendeel moet zowiezo uit de onverzadigde vetten komen.
                    Kokosnoten bevatten MCT olie en die is goed.

Comment

waar kan je het eigenlijk het goedkoopst noten halen? Soort boeit me niet, hoeveelheid mag groot zijn

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                        waar kan je het eigenlijk het goedkoopst noten halen? Soort boeit me niet, hoeveelheid mag groot zijn
                        Ligt eraan wat je zoekt
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

kcal + gezonde vetten en ongezouten

Comment

Originally posted by nick-elodeon View Post
                            even een vraagje tussendoor...
                            Ik liep gister in de ah en zag daar pakje van 100 gram stukjes verse kokos...

Ik eet iedere avond voor slapen 55 gram walnoten met me casseine shake geniet altijd van dat moment:P maaruh zijn verse stukjes kokos ook een goede vervanger voor die vetten want kom er niet helemaal uit met die voedingswaarde...
                            Kokos is prima. Gooi ook nog wel eens kokosmelk (wel opletten welke je pakt, je hebt er ook rommel bij staan) door mijn shakes. Goede vetten, kcal en een wat betere smaak aan je shake t.o.v. met water.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat is dan geen rommel? want ik heb toevallig een paar pakjes van ah huismerk in de kast staan.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                                Het voordeligst zijn grootverpakkingen bij de groothandel zoals Sligro.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X