ma ik vind de gezouten juist zo lekker
noten
Collapse
X
-
Hoi,
Noten kun je voor 2 zaken eten, om eiwitten binnen te krijgen, of om vetten binnen te krijgen.
Als je de noten rankt kom je op de volgende rangorde uit:
VET per 100gram:
Pecannoten 70,1g
Hazelnoten 69,0g
Walnoten 67,8g
Amandelen 55,0g
Pinda's 51,6g
Cashewnoten 51,0g
EIWITTEN per 100gram:
Pinda's 28,5g
Amandelen 19,0g
Cashewnoten19,0g
Walnoten 15,0g
Hazelnoten 14,0g
Pecannoten 9,2g
Ikzelf eet helemaal geen noten, vanwege de vetten. Voor mijn vetten gebruik ik veel visolie (5400mg) en eiwitshakes voor, tijdens en na de workout en voor het slapen.
Comment
-
Waarom zou je geen vetten uit noten willen halen? Deze bevatten ook hartstikke veel enkelvoudige en meervoudig onverzadigde vetzuren. Het is niet alleen visolie die noodzakelijk is. Bovendien leveren noten ook gruwelijk veel vezels. Goed om de honger buiten de deur te houden.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
even een vraagje tussendoor...
Ik liep gister in de ah en zag daar pakje van 100 gram stukjes verse kokos...
Ik eet iedere avond voor slapen 55 gram walnoten met me casseine shake geniet altijd van dat moment:P maaruh zijn verse stukjes kokos ook een goede vervanger voor die vetten want kom er niet helemaal uit met die voedingswaarde...
Comment
-
Er zitten heel veel verzadigde vetten in, maar ik lees hier en daar dat dat juist goede verzadigde vetten zijn. mede omdat het plantaardige verzadigde vetten zijn.
Ik denk dat het er handig inpast, als het iniedergeval niet 60% van je vetten uit verzadigde vetten wordt. Dus het merendeel moet zowiezo uit de onverzadigde vetten komen.
Comment
-
Originally posted by maxime View PostEr zitten heel veel verzadigde vetten in, maar ik lees hier en daar dat dat juist goede verzadigde vetten zijn. mede omdat het plantaardige verzadigde vetten zijn.
Ik denk dat het er handig inpast, als het iniedergeval niet 60% van je vetten uit verzadigde vetten wordt. Dus het merendeel moet zowiezo uit de onverzadigde vetten komen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Kevf View Postwaar kan je het eigenlijk het goedkoopst noten halen? Soort boeit me niet, hoeveelheid mag groot zijnThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by nick-elodeon View Posteven een vraagje tussendoor...
Ik liep gister in de ah en zag daar pakje van 100 gram stukjes verse kokos...
Ik eet iedere avond voor slapen 55 gram walnoten met me casseine shake geniet altijd van dat moment:P maaruh zijn verse stukjes kokos ook een goede vervanger voor die vetten want kom er niet helemaal uit met die voedingswaarde..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment