Ik weet niet of het verantwoord is, maar als ik zin heb in chips ofzo, neem ik die lays oven baked. Veel koolhydraten (uit aardappel natuurlijk) en veel minder vet. Als ik het neem, wel op verantwoord moment, 1 a 2 uur na de training ofzo... Niet vlak voordat ik ga slapen of vlak na het avond eten..
Snoep!!!!!
Collapse
X
-
Originally posted by ajax4life View Postdat m'n vetpercentage naar beneden gaat en ik dat eigenlijk weer iets omhoog wil laten gaan om sneller te groeien maar ik snap al dat ik daar geen whey voor moet nemen maar gwoon zal moeten vreten denk ik :P en whey als handige aanvulling (sorry ben nog een leek he )
Gewoon hard en zwaar trainen en goed je eiwitten eten. Wees blij dat je een klein beetje je sixpack begint te zien.
Als je het vet te snel kwijt raakt kan je wel beginnen met 200cal meer te eten, een shake met melk en een banaan zit je al ruim op 200cal. Als het dan nog te snel gaat dan kan je na een week of 4 gewoon weer iets verhogen, maar dan kan je beter je hele voeding wat aanpassen, bijvoorbeeld een paar eieren en wat kip of kalkoen filet er bij gooien.
Net zo lang zoeken tot je de juiste balans hebt gevonden waarin je flink groeit en geen tot zeer weinig vet aanzet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik heb totaal geen behoefte aan chips, wel soms aan suikers, dan eet ik wat snoep en ik kan er weer een tijdje tegen.
Tegen de behoefte aan chips e.d. kan je werken door genoeg te eten.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostChips is wel vooral zetmeel, volgens mij is dat niet echt een goed kh, in ieder geval niet complex en je insulinespiegel stijgt ervan.
Niet dat het iets uitmaakt trouwens als je het met mate eet."I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler
Comment
-
Hoe schoner je eet, hoe droger je blijft wanneer je boven onderhoud eet. Tijdens een fors kcal's tekort zal het vooral effect hebben op hoe snel je vet kwijtraakt. Elke dag snoepen zou ik toch echt niet doen. Ik denk de meeste mensen 1 dag per week andere dingen eten, maar dan nog steeds in beperkte mate.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postheb het anders makkelijk 2 jaar volgehouden. en punani nog veel langer dan dat.
Zeker als je naar feesten en dergelijke moet moet je toch wel vindingrijk zijn.
En als je na een keertje zondigen even wat de cardio optrekt komt het ook wel in ordeFuck ordinary,be legendary
Comment
-
Originally posted by Optimus_Prime View Postveel geraffineerde granen en toegevoegde suikers.
Dat zijn geen chips maar snacks! Zit wel verschil in hoor.
chips zijn plakjes aardappel, bijvoorbeeld lay's, croky enz.Duyvis snacks zijn o.a. heartbreakers, en je hebt nog veel anderen hamka's en weet ik het wat, dat zijn allemaal meel produkten met diverse soorten meel: aardappelzetmeel, granen, maiszetmeel en maismeel, kruiden en suiker. Daar wordt een deeg van gemaakt, gewalst en vormpjes gemaakt, gestoomd. gedroogd en gefrituurd.
En chips is dus puur aardappel die in plakjes gefrituurd wordt.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment