Eiwitten uit brood enzo mee tellen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten uit brood enzo mee tellen?

hey,

Ik lees op veel sites en hier ook dat eiwitten uit brood geen echte eiwitten zijn? hoe verwerk je dit dan in je voedingsschema, ik heb ze eruit gelaten maar dan kom je uiteindelijk met je K/E/V niet op 100% hoe moet ik dit doen?

Bedankt!

Originally posted by Martardt View Post
    hey,

Ik lees op veel sites en hier ook dat eiwitten uit brood geen echte eiwitten zijn? hoe verwerk je dit dan in je voedingsschema, ik heb ze eruit gelaten maar dan kom je uiteindelijk met je K/E/V niet op 100% hoe moet ik dit doen?

Bedankt!

Het zijn eiwitten met een lage biologische waarde, het liefst zoveel mogelijk eiwitten nuttigen met een hoge biologische waarde, zo'n 2 a 3 gram per kg lichaamsgewicht.
    Dus als jij 200 gram eiwitten nodig heb en daarvan bestaat 60 gram uit eiwitten met lage biologische waarde, dan of je vervangt die produkten die bestaan uit eiwitten met een lage biologische waarde door produkten die bestaan uit hoogwaardige eiwitten of je vult je eiwitten aan met 60 gram aan hoogwaardige eiwitten, maar dan moet je je koolhydraten of vetten wel wat verlagen om niet boven je totale kcal. behoefte uit te komen.

Hoogwaardige eiwitten: Vlees, Vis, ei, Zuivel, Noten.
    Lage waarde: Rijst,Granen, bonen.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

De meningen hierover zijn wat verdeeld, hier zijn al verschillende topics over geweest:
      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-eiwitten.html
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X