Toevallig een .xlsx bestand proberen te uploaden? If so, even opslaan als .xls en dan lukt het wel.
Voeding goed?
Collapse
X
-
-
ben zelf nog lang geen deskundige wat betreft voeding, maar heb toch wel wat opmerkingen. Ten eerste heb je voor je melk 3 verschillende waardes bij de eiwitten. 500ml heb je 17,5 gram eiwit, bij 250 ml melk precies hetzelfde en daarna heb je weer bij 250 ml melk opeens 8,75 gram eiwitten. Je whey is beide keren 30gr, maar bij de eiwitten is het in de ochtend maar 8,75 en later rond de 25 gram.
Ik zou ook je avondeten uitrekenen. Pak iets wat je vaak eet of neem 3 gerechten die je eet in de week en kijk dan op internet naar de waardes of kijk op de verpakking. Deel dit dan door 3 en dan heb je een redelijk gemiddelde.
Het glaasje sap ook meerekenen (suikers o.a.)
Dus fix eerst al die dingen, pas dan kunnen de experts hier iets zinnigs over zeggen.
Comment
-
Helemaal geen verkeede eerste poging, maar wat is die worst G? Wat t ook is vervang t voor kipfilet of pindakaas. Verder ziet t netjes uit, kijk ff een 2/3-tal weken hoe t gaat, zolang je zwaarder blijft worden is t goed. Tot dat je op een bepaald plateau bent wanneer je niet meer groeit verhoog je je kcal nog wat met zo'n 200 kcal.
Ik raad je dus aan om eerst lekker te bulken en dan pas te gaan cutten. Want je weegt weinig met een gemiddelde bf. Dus goed bulken en dan pas aan cutten denken.I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
hmm idd iets te snel inelkaar geflanst zal die waardes even controleren, wat die worst betreft ik eet meestal 2 verschillende worst g is gekookte worst, b is boerenmet. ik zal proberen avond eten er ook bij te zetten. Maar zal ik met dit schema vet verbranden of juist niet?
Comment
-
Is het beter om ook nog dextrose erbij te nemen en wat minder whey? want als je 2whey shakes per dag neemt, ook op niet trainings dagen word je dan niet te vet? Kan ik heb (bijv) niet zo doen:
Trainings dag:
Sochtends halve whey shake
Na training savonds creatine+dextrose en half uurtje later weer halve whey shake
Niet trainings dag:
Sochtends halve whey shake+creatine
Savonds halve whey shake
Of moet ik gewoon week of 6 volgas die zooi naar binnen schoppen en erna 6weken zonder shakes trainen?(cutten)
Comment
-
Originally posted by guusii View PostIs het beter om ook nog dextrose erbij te nemen en wat minder whey? want als je 2whey shakes per dag neemt, ook op niet trainings dagen word je dan niet te vet? Kan ik heb (bijv) niet zo doen:
Trainings dag:
Sochtends halve whey shake
Na training savonds creatine+dextrose en half uurtje later weer halve whey shake
Niet trainings dag:
Sochtends halve whey shake+creatine
Savonds halve whey shake
Of moet ik gewoon week of 6 volgas die zooi naar binnen schoppen en erna 6weken zonder shakes trainen?(cutten)Calisthenics / Street workout
Comment
-
met shakes neem ik eiwitshakes aan?
Eiwit shakes zijn anders dan creatine eiwit shakes zijn gewoon voedingsstoffen die je extra tot je neemt omdat je niet genoeg kan krijgen dmv voeding, creatine is je lichaam een boost geven zodat het langer door kan gaan, echter raakt je lichaam gewend als je creatine te lang blijft nemen en daarom moet je dat stoppen.
en wat ik weet alleen dextrose direct na training voor snelle suikers
Succes!
Comment
-
Heb even een nieuw schema gemaakt, whey shakes staan er nog niet in, wil eerst kijken of ik zo genoeg binnenkrijg? Kan iemand mij ook misschien helpen met het berekenen van EKV waarde? ik snap het namenlijk niet, gewicht is 68Kg.Attached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment