Wat drinken jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat drinken jullie?

Hallo,

Ik vroeg me af wat iedereen drinkt gewoon de hele dag door en wat aangeraden word om te drinken? zelf drink ik op me (shakes op waterbasis) na alleen maar puur water is dit goed of juist niet? zo nee wat zou ik dan beter kunnen drinken?

Groet,

Water. Groene thee. Kruidenthee. Cola light, icetea light, crystal clear (ja ik weet het, van aspartaam ga je dood). Soms koffie.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

koffie, heel veel redbull :P( als ik moet werken ) weet is niet goed maar vind lekker :P en verder voornamelijk sap sap sap en nog eens sap, vruchtsap, appelsap, en ga zo maar door bijna alles met sap

Comment

Water, 250ml melk bij ochtendshak, water en meer water.

Heb soms periodes dat ik weer koffie ga drinken, maar dan krijg ik van die "ik kan echt niet me bed uitkomen"-ochtenden en die crashes om de 1,5u als ik het niet drink, dus dan ga ik weer ff afkicken en is het eigenlijk alleen maar water. Thee is me teveel moeite maar drink ik wel als anderen het maken
        koffie, heel veel redbull :P( als ik moet werken ) weet is niet goed maar vind lekker :P en verder voornamelijk sap sap sap en nog eens sap, vruchtsap, appelsap, en ga zo maar door bijna alles met sap
        Uber suiker verslaafd lol strak voedingsschema heb je dan
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

oke oke maar zit daar niet heel veel overbodige koolhydraten in? in sap enzo bedoel ik?

Comment

koffie, melk, chocomelk, water.

Comment

water,melk, af en toe wat spa appel.

Comment

water, melk, post workout volle chocolademelk

Comment

water, melk, en net als yawgmoth thee als ze het klaar maken.

en als junk bij de pizza een glaasje cola.

en soms een biertje, niet 10 glazen nee 1 x in de zoveel maand een biertjev max 2, de volgende dag train ik als een malle.
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Veel groene thee, water, en ice-tea na de training.

Comment

water en melk.. en na training chocomelk
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Bier, Jagermeister, Redbull,Dubbelfris, Water,Eiwit, Malibu-cola,Jus D 'orange

Comment

wat drinken jullie eigenlijk als jullie op het terras zitten of in de kroeg?

ik ben de laatste tijd zo goed bezig en heb geen zin dat te verneuken om van 8 tot laat bier,bier, bier te zuipen?
                          ~love what you do, do what you love~

Comment

Met enorme uitzondering wel eens een rode wijn, maar dan hebben we het echt over eens per 3 maanden. Verder niks of water, zie anderen die serieus trainen ook wel light frisdranken bestellen.
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Heel soms een rosé. Verder water of cola light.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X