Is dit een goed voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit een goed voedingsschema?

Hallo,

Ik ben 20 jaar en wil weer gaan beginnen met fitness. Ik heb het een jaar geleden nog gedaan maar ik zag te weinig resultaat dus was gestopt. Nu wil ik keihard beginnen maar ik vind het zo moeilijk om gewicht aan te komen. Dit zijn mijn voedingsbehoeftes:
    Lichaamsgewicht: 60 KG
    Lichaamsvet percentage: 1.9%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2661 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 130 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 59 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 403 Gram

En dit is mijn schema

8:00 : “
    Ontbijt: 60 gram brinta, 500ml melk, 40 gram whey, banaan en multivitamine en visolie capsule.

10:15 : “2 stukken brood met filet american.

12.15 : “4 stukken brood met 100 gram kipfilet + glas water

15.30 : blikje tonijn op waterbasis en 2 boterhammen filet american of 4 snede broden met gerookte zalm of kip met rijst met wokgroente of 4 boterhammen met pindakaas met glas chocomel of pasta.

18:00 : “eten wat de pot schaft”+ visolie capsule

20:00 mammoth shake en cashew nootjes 100 gram.

22:00 : “500 gram magere kwark met 200 ml water en 4 aardbeien”

Na fitness:
    shake dextrose: 0.8x 56= 45 gram en 30 gram whey erbij met water.

Ik wil graag commentaar en tips horen. Ik wil graag aankomen.

klote lettertype, koste me echt een tijdje om goed te lezen,

voorderest heb ik er niet zoveel verstand van,
    maar ik weet wel dat je zowiso Alles moet uitrekenen en je KEV moet weten,
    en je dagelijkse behoefte etc.

en 1,9% BF?

is dat niet extreeeeeeeem wijnig?
    kan niet kloppen denk ik

Comment

oh jezus, jahah
      sorry ik had het niet gezelen dat je wel je behoefte had berekent.
      sorry

Comment

1.9% dan ben je dus overleden verklaart.
        wat is je lengte?

Comment

Het leest echt niet makkelijk dit lettertype.
          Zet alles in een exel bestand en reken de EKV waarden van je eten uit. Dan kan je zelf al zien of je voldoende eiwitten, KH en vetten eet. Dan zie je mischien zelf dat die mammoth shake niet nodig is en 100g cashews is ook wel een hele hoop.

Edit: Zorg ook dat je voldoende drinkt. Je voegt 1 keer in een glas water en bij je andere maaltijden niets. Zorg gewoon dat je tijdens de hele dag zeker meer dan 2l water/melk/thee... binnen krijgt
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik ben 1,78 maar dit kwam eruit toen ik het invulde in de calculator op internet. Sorry van het lettertypemaar ik had het bestand gekopiieerd van me word bestand en daar had ik het in dat lettertype gedaan omdat ik het wel makkelijk kon lezen als het lettertype groot is.

Ik heb hem nu op een andere site gedaan. Daar kom ik op vetpercentage 4,8%. Dit zit meer in de richting of niet:P

Comment

Nee, nog veels te weinig
              19j - 1.96m - 105kg
              Train harder, grow faster

Comment

Ik denk ook niet dat je 4,9% bf hebt, zal wel 14,9 zijn dan?

Ontbijt geen whey nemen, maar whey zodra je opstaat, daarna (wassen aankleden enz) dan ontbijten en bij wat je hebt staan 2 gekookte eieren nog doen.

Mammoth shake uit je schema gooien en gewoon iets eiwitrijk eten.

Na de training niet zo veel suiker nemen is nergens goed voor, vertel degene die jou heeft gezegd dat je 45 gram suiker moet nemen dat het een idioot is. Van suiker groei je niet.
                Paar gram door of bij je wheyshake is zat. Je kan ook gewoon een banaan in de shake gooien.

Je zit ook veel te hoog in KH t.o.v. eiwitten.(in wat je behoefte zou zijn)
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

07:30 Whey shake met 40 gram whey.

8:00 : “Ontbijt: 60 gram brinta, 500ml melk, banaan, 2 hardgekookte eieren en multivitamine en visolie capsule.

10:15 : “2 stukken brood met filet american.

12.15 : “4 stukken brood met 100 gram kipfilet + glas water

15.30 : blikje tonijn op waterbasis en 2 boterhammen filet american of 4 snede broden met gerookte zalm of kip met rijst met wokgroente of 4 boterhammen met pindakaas met glas chocomel of pasta.

18:00 : “eten wat de pot schaft”+ visolie capsule

20:00 mammoth shake en cashew nootjes 100 gram.

22:00 : “500 gram magere kwark met 200 ml water en 4 aardbeien”

Na fitness:
                  shake dextrose: 5 gram en 30 gram whey erbij met water.

Ik heb nu dit maar wat zou ik dan moeten verandern kwa KH tegenover eiwit hoeveelheid want daar heb ik echt geen verstand van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X