Ramadan 2010 bijna voorbij! nieuwe start?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ramadan 2010 bijna voorbij! nieuwe start?

Hallo, ik train al 2 maanden lang niet meer at the gym wegens de ramadan,
    (voor mensen die niet weten of wat ramadan is -Ramadan - Wikipedia)

het is aanstaande donderdag voorbij. ik was een maandje op vakantie geweest naar amerika voor een maand lang dus niet getrained, en gelijk wanneer ik terug kwam begon de ramadan, dus dat is voorlopig bijna voorbij,
    dus ik vroeg me af hoe ik zal beginnen?, gelijk intensief? ik moet me voedingspatroon ook gelijk in orde brengen. ik heb wel soms thuis zitten trainen, maar dat was niet echt goed genoeg vondt ik, dit is wat ik allemaal at tijdens ramadan.

Ochtend:
    Brinta + Whey + 250 mililiter melk
    2 Volkoren Broodjes Kipfilet
    2 Groene Appels
    Green Tea Fat Burner van X-trine
    1 Vitaminepil
    1,5 liter water

Savonds:
    Vlees/Kip/Groenten/Rijst
    2 Volkoren Broodjes kipfilet
    1,5 Liter Water

Ik zelf wil geen overtollig vet aankomen, want ben al een beetje bijgekomen wegens het vakantie zelf,

MVG Selim Ozturk.
    Never send a boy to do a mans job!

Originally posted by beat-boxer View Post
    Hallo, ik train al 2 maanden lang niet meer at the gym wegens de ramadan,
    (voor mensen die niet weten of wat ramadan is -Ramadan - Wikipedia)

het is aanstaande donderdag voorbij. ik was een maandje op vakantie geweest naar amerika voor een maand lang dus niet getrained, en gelijk wanneer ik terug kwam begon de ramadan, dus dat is voorlopig bijna voorbij,
    dus ik vroeg me af hoe ik zal beginnen?, gelijk intensief? ik moet me voedingspatroon ook gelijk in orde brengen. ik heb wel soms thuis zitten trainen, maar dat was niet echt goed genoeg vondt ik, dit is wat ik allemaal at tijdens ramadan.

Ochtend:
    Brinta + Whey + 250 mililiter melk
    2 Volkoren Broodjes Kipfilet
    2 Groene Appels
    Green Tea Fat Burner van X-trine
    1 Vitaminepil
    1,5 liter water

Savonds:
    Vlees/Kip/Groenten/Rijst
    2 Volkoren Broodjes kipfilet
    1,5 Liter Water

Ik zelf wil geen overtollig vet aankomen, want ben al een beetje bijgekomen wegens het vakantie zelf,

MVG Selim Ozturk.
    Ik zou eerste week 2 of 3x fullbody doen. Daarna kan je weer intensief beginnen.

Qua voeding.. vorig jaar was het echt klote voor mij. Ik kon daarna niks meer eten in de ochtend en middag. Ik zou eerst 5 dagen ff elke halfuur iets kleins eten(halve boterham ofzo), omdat weer beetje op gang te krijgen. Daarna 5 dagen elk uur iets meer en daarna gewoon elke 2 uur je maaltijden.

En je voeding is ook niet echt goed.
    Ik heb geen tijd om daar niet op in te gaan... doe ik op school wel ff.

Comment

Jah ik hoorde van sommige mensen, brinta voor het slapen heel slecht voor je is. maar wat zal ik dan wel meenemen. om niet overtollig vet aan te komen?

Comment

Brinta in de ochtend, kwark in de avond, dat zie je hier heel regelmatig voorbij komen.

Oh, en lees effe de voedingsstickies, en bekijk ook direct nog effe andere voedingsschema's om een idee te krijgen over wat er allemaal in zit, en in welke kwantiteit.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

09:00: Brinta + Whey
          11:00: 2 Volkoren Broodjes Met Kipfilet
          14:00: 2 Volkoren Broodjes Met Kipfilet
          15:00: 1 Groene Appel
          16:30: 2 Volkoren Broodjes Met Kipfilet.
          20:00: Groenten/Vlees/Kip/Rijst
          21:00: 500 Gram magere kwark

Is dit een goeie voedings start?

Comment

09:00: Brinta + Whey
            11:00: 2 Volkoren Broodjes Met Kipfilet
            14:00: 2 Volkoren Broodjes Met Kipfilet
            15:00: 1 Groene Appel
            16:30: 2 Volkoren Broodjes Met Kipfilet.
            20:00: Groenten/Vlees/Kip/Rijst
            21:00: 500 Gram magere kwark

Is dit een goeie voedings start?
            Het is handig als je de hoeveelheden erbij zet ban brinta whey en je maaltijd van 20:00.
            Ook ff het totaal kcals en KEV, dan kan ik je beter helpen.
            Wat is je doel?

Comment

om zo snel mogelijk de overtollige vet te verliezen rondom me lichaam, en weer spieren opbouwen

Comment

Ik hoor meestal dat pindakaas ook uistekend is voor een goeie dieet, ik heb die van calve light.

Comment

Ik hoor meestal dat pindakaas ook uistekend is voor een goeie dieet, ik heb die van calve light.
                  die mag je met al je kracht zo ver mogelijk weg gooien in de diepste zee die er te vinden is.

waarom zal ik je nu vertellen: wat ze doen met light varianten is dingen eruit halen en dingen erin stoppen die er niet in horen.
                  wat ze met onse supergoeie calve gedaan hebben is ze hebben vetten eruit gehaald (waar wij het voor eten de goeie vetten dus) en hebben ze er voor in de plaats suikers in gestopt.
                  resultaat minder vet maar een berg suikers erbij, geloof zelfs dat ze er zoveel suikers in hebben gestopt dat het ook nog eens meer kcals bevat
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    die mag je met al je kracht zo ver mogelijk weg gooien in de diepste zee die er te vinden is.

waarom zal ik je nu vertellen: wat ze doen met light varianten is dingen eruit halen en dingen erin stoppen die er niet in horen.
                    wat ze met onse supergoeie calve gedaan hebben is ze hebben vetten eruit gehaald (waar wij het voor eten de goeie vetten dus) en hebben ze er voor in de plaats suikers in gestopt.
                    resultaat minder vet maar een berg suikers erbij, geloof zelfs dat ze er zoveel suikers in hebben gestopt dat het ook nog eens meer kcals bevat
                    Of gewoon in de prullenbak.

Hoe oud ben je en hoeveel weeg je? Want dat lijkt me wel heel weining om te eten.

Comment

ben 16 jaar oud wordt 17, 1,80, 74k, lichaamsvetpercentage weet ik niet precies, niet zo erg. maar sixpack is niet zichtbaar. ik doe al 3 jaar aan wedstrijdzwemmen en waterpolo, doe dit beiden 2 keer in de week, ook nog is 2 dagen in de week kickboxen, ik train ook vaak thuis, met lichte gewichten van 10 kilo, (best weinig, ik zelf kan meer aan) daar doe ik ongeveer 10 sets van, ook erbij doe ik ok 50 soms 35 push ups erbij 10 sets, maar ik ga naar de gym binnenkort.. ramadan is gelukkig morgen voorbij.
                      wens alle moslimen en geen-moslimen een fijne suikerfeest..

Comment

Je weet toch dat suikers min of meer taboe zijn voor bb'ers he? (Just kiddin, na een maand afzien is het wel begrijpelijk)

Btw, ik kan je wel al zeggen dat als je serieus gaat beginnen met kt, je het waarschijnlijk niet gaat trekken met al die andere sporten erbij, zeker niet als je niet flink gaat bulken.

Verder zijn push-ups ed wel leuk en aardig, maar het zal geen zoden aan de dijk zetten. Op deze site kun je echter een mooi FB schema vinden bij de stickies, en de uitvoering van de oefeningen kun je eventueel opzoeken op youtube.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X