Hallo, ik train al 2 maanden lang niet meer at the gym wegens de ramadan,
(voor mensen die niet weten of wat ramadan is -Ramadan - Wikipedia)
het is aanstaande donderdag voorbij. ik was een maandje op vakantie geweest naar amerika voor een maand lang dus niet getrained, en gelijk wanneer ik terug kwam begon de ramadan, dus dat is voorlopig bijna voorbij,
dus ik vroeg me af hoe ik zal beginnen?, gelijk intensief? ik moet me voedingspatroon ook gelijk in orde brengen. ik heb wel soms thuis zitten trainen, maar dat was niet echt goed genoeg vondt ik, dit is wat ik allemaal at tijdens ramadan.
Ochtend:
Brinta + Whey + 250 mililiter melk
2 Volkoren Broodjes Kipfilet
2 Groene Appels
Green Tea Fat Burner van X-trine
1 Vitaminepil
1,5 liter water
Savonds:
Vlees/Kip/Groenten/Rijst
2 Volkoren Broodjes kipfilet
1,5 Liter Water
Ik zelf wil geen overtollig vet aankomen, want ben al een beetje bijgekomen wegens het vakantie zelf,
MVG Selim Ozturk.
(voor mensen die niet weten of wat ramadan is -Ramadan - Wikipedia)
het is aanstaande donderdag voorbij. ik was een maandje op vakantie geweest naar amerika voor een maand lang dus niet getrained, en gelijk wanneer ik terug kwam begon de ramadan, dus dat is voorlopig bijna voorbij,
dus ik vroeg me af hoe ik zal beginnen?, gelijk intensief? ik moet me voedingspatroon ook gelijk in orde brengen. ik heb wel soms thuis zitten trainen, maar dat was niet echt goed genoeg vondt ik, dit is wat ik allemaal at tijdens ramadan.
Ochtend:
Brinta + Whey + 250 mililiter melk
2 Volkoren Broodjes Kipfilet
2 Groene Appels
Green Tea Fat Burner van X-trine
1 Vitaminepil
1,5 liter water
Savonds:
Vlees/Kip/Groenten/Rijst
2 Volkoren Broodjes kipfilet
1,5 Liter Water
Ik zelf wil geen overtollig vet aankomen, want ben al een beetje bijgekomen wegens het vakantie zelf,
MVG Selim Ozturk.
Comment