Bulk schema zonder melk bestanddelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk schema zonder melk bestanddelen

Na mijn welverdiende vakantie wil ik het sporten weer serieus oppakken en hierbij een goed voedingsschema hanteren.

Ik heb voor mijn vakantie ook een schema gevolgd waar 2 maal per dag brinta (met melk) in zat verwerkt.
    Nou heb ik vroeger last gehad van melk-allergie en nou ik zo consistent melk gebruikte bij dit schema kreeg ik hier weer last van. Het is nu zelfs weer zo erg dat kleine hoeveelheden melk al teveel zijn..

Nou vroeg ik me af of het wel mogelijk is om een goed voedingsschema te maken zonder melkbestandelen en ik vroeg me af of het dan niet te eentonig wordt.

Tips of advies zijn welkom!

(Zoals jullie waarschijnlijk wel weten bedoel ik met melkbestanddelen dus ook andere zuivel, kwark. Eigenlijk alle producten die melk bevatten.)

Dit is zeker mogelijk, er zijn genoeg producten met eiwitten in die niet van koemelk gemaakt zijn:
    eieren, vlees, vis, kip,... Dit zijn toch de beste eiwitbronnen.

Er is ook whey waar alle lactose en melk bestanden zijn uitgehaald, je zou deze ook eens kunnen proberen.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
      Dit is zeker mogelijk, er zijn genoeg producten met eiwitten in die niet van koemelk gemaakt zijn:
      eieren, vlees, vis, kip,... Dit zijn toch de beste eiwitbronnen.

Er is ook whey waar alle lactose en melk bestanden zijn uitgehaald, je zou deze ook eens kunnen proberen.
      whey zonder melk drinken is eigenlijk ook echt een ramp

zal het puur en alleen met voeding aan gaan pakken denk ik.. meer vlees en eieren kan geen kwaad? (cholesterol bv..)

Comment

Originally posted by Demandi View Post

zal het puur en alleen met voeding aan gaan pakken denk ik.. meer vlees en eieren kan geen kwaad? (cholesterol bv..)
        dat cholesterol verhaal is allang achterhaalt, we maken zelf 75% van het cholesterol aan dat in ons lichaam zit.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Demandi View Post
          Water?
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Er is ook zoiets als minus-L melk, dat is gewone koemelk waarbij er al lactase is toegevoegd, zodat er geen melk-suikers (lactose) meer in zit. Het enige nadeel ervan is dat-ie wat duurder is (1,50 per pak ong) en de suikers in verhouding nog een iets grotere insulinepiek veroorzaken omdat het monosacheriden zijn. (Al is dit in de ochtend natuurlijk een minder groot probleem.)

Het is echter helaas het geval dat het maar bij sommige supermarkten te koop is. Bij de Jumbo bijv.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X