Goeie houding is alle fatsoen uit je hoofd geslagen tijdens een van je thaiboks sessies?
sixpack
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mat100 View Postok heb het gelezen, nou dan doe ik het toch niet zo verkeerd?
Daarnaast kun je falstyr qua advies wel vertrouwen. Hij lult niet uit zijn nek en heeft wel de nodige kennis.
Als je wetenschappelijk onderzoeken wilt hebben, ga jij het maar opzoeken dan. Een sticky is er om beginners te helpen en niet om 1000 pagina's met wetenschappelijk materiaal te posten. De mensen moeten het wel snappen. Ik kan je zeggen dat alle dingen die er staan op wetenschappelijk informatie berust of op eigen ervaring.
Comment
-
Originally posted by mat100 View Posthet meest amateuristische stuk dat ik in tijden gelezen heb, zouden al die hersenloze figuren dat geloven? Vast wel, als je naar de intelligentie van de gemiddelde bodybuider kijkt zou het misschien inderdaad lucratief zijn om een blabla theorietje te ontwikkelen en te zeggen dat het werkt
Comment
-
2 Simpele tips:
Je doet aan overkill, je zult namelijk harder groeien als je MINDER doet, dus schrap je laatste 3 dagen en doe de rest netjes verdelen over de week. Je lichaam heeft namelijk de tijd nodig om zich te herstellen van een training + weer wat extra opbouw te genereren, alvorens je weer aan de volgende training begint.
Verder zou ik trouwens je armen verdelen in biceps en tricpes. Biceps doe je bij je rug, en triceps bij je borst. Dat heeft ermee te maken dat je die spieren al redelijk hebt gebruikt op je rug- resp. borstdagen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by mat100 View Posthet meest amateuristische stuk dat ik in tijden gelezen heb, zouden al die hersenloze figuren dat geloven? Vast wel, als je naar de intelligentie van de gemiddelde bodybuider kijkt zou het misschien inderdaad lucratief zijn om een blabla theorietje te ontwikkelen en te zeggen dat het werkt
Nou zeg, da's ook niet aardig..........
Ik denk inderdaad wel dat je het goed hebt gelezen dan.
Ik vind het ook weleens moeilijk en natuurlijk kun je daarna nog vragen hebben, maar die kun je dan toch gewoon stellen zonder beledigend te worden?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
ondanks dat je een stukl wat hier door mensne met ervaring is inelkaar gezet afkraakt,
dag 1: rug en schouders
dag 2: borst en armen
dag 3: benen en buik
dag 4: cardio
dag 5: rug en schouders
dag 6: borst en armen
dag 7: benen en buik
dag 2 borst na schouders. schouders zijn al vermoeid. kan je borst prestaties in de weg staan.
dag 7 benen, benen kan ook een aardige belasting op je rug wezen. dat kan je zeker terug gaan voelen dag 1.
vind 7xpw ook iets teveel van het goede en je vreet nu gewoon te weinig. ik mis de voedingswaarde van je voedsel.
gezien je de stickys leest vraag ik me af waarom je niet minimaal 6x per dag wat eet...
succes
Comment
-
Ik ben ook niet iemand dat alles klakkeloos aan neemt, maar helaas moet je wel roeien met de riemen die je hebt. Je komt op het internet en zelfs in lesboeken veel tegenstrijdige informatie tegen. Daar moet je zelf doorheen prikken. Ik kreeg tijdens mijn studie een training waarbij je moest uitzoeken of een dergelijk wetenschappelijk artikel betrouwbaar is en het zal je verbazen hoeveel crap er tussen zit.
Ik ga dan liever af op basis van eigen kennis, ervaringen en eventueel aangevuld met de kennis en ervaring van anderen. Als ik iets tegen kom waar ik niet zeker van ben dan zoek ik dat uit.
Wat heb je tot dusver zelf geprobeerd om droger te worden en hoeveel kennis heb je inmiddels van voeding en sport? Zodra je een beetje kan uitrekenen wat je qua calorieën nodig bent per dag en dat bij gaat houden (dat laatste is belangrijk!) dan kunnen wij je wat meer op weg helpen. Hier moet je wel bijzetten hoeveel eiwitten, koolhydraten en vetten je dagschema bevat.
Als ik vluchtig je huidige schema zie dan denk ik jeetje wat weinig en dat voor een man met die lengte!!!
Maar.. Ik zie niet staan hoeveel je overal van neemt, of je dingen in olie bakt etc. Elk dingetje word meegenomen in je berekening. Zelf je supplementen!
Qua trainingschema is een combi van borst en armen op 1 dag wel; heel erg veel! Ik doe zelf mijn biceps en triceps op 1 dag en schouders doe ik bij de borst.
Weer anderen doen de triceps na de borst, maar dit beviel mij niet zo heel erg goed.
Comment
-
Dus wacht, je gaat naar een bodybuild forum om advies te krijgen omdat je er graag leuk uit ziet voor de meisjes in je woonplaats, en vervolgens ga je die mensen afkraken door te zeggen dat de Zomersticky niet berust is op feiten etc etc?
beetje rare vogel ben je
Serieus, alles werkt wat Fas zegt in zn Zomersticky~love what you do, do what you love~
Comment
-
Jij trekt dat gemiddelde flink naar beneden.
En hoe zouden we volgens jou dan moeten trainen? als je alles beter weet en nog niet eens een deftig voedingschema in elkaar kan steken.
Dit 'amateuristisch' stuk heeft mij nochtans veel meer geholpen dan alle boeken en artikels, die ik al gelezen heb.
Niet goed bezigOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Dit 'amateuristisch' stuk heeft mij nochtans veel meer geholpen dan alle boeken en artikels, die ik al gelezen heb.
voeding = 50%, lijkt het wel?
krijg die shit op orde en zie progressie~love what you do, do what you love~
Comment
-
Ik hoop toch dat die opmerking over de intelligentie van bb-ers niet serieus was :P
Mijn lap tekst ging er meer over dat ik het kan begrijpen dat je niet zomaar iets aan wilt nemen (vooral niet op het internet), los daarvan vind ik het wel ver gaan dat je het gaat hebben over een amateuristisch stuk terwijl je zelf "blijkbaar" de kennis nog niet in huis hebt.
Zo'n tekst word geschreven zodat elke idioot progressie kan maken in de sportschool!
Comment
-
haha ok ok excuses, maar luister, ik heb 3700 cal per dag nodig en ik wil afvallen dus dan dan neem ik er zegmaar 3200 maar is het echt nodig dat ik met grammetjes ga werken enzo? kan ik ook gewoon eten zoals ik nu eet maar dan wat meer misschien?
ik eet sochtends grote bak magere yoghurt met muesli ( wel de naturel muesli ) geen suikers behalve de rozijnen)
dan eet ik smiddags 3 of 4 bruine boterhammen met pindakaas of rosbief met klein beetje halvarine
savonds eet ik aardappelen, 3 stuks en 1 stukje vlees bijvoorbeeld een kogelbiefstuk en een beetje groenten
daarna eet ik om 2100 uur nog een keer een grote bak magere yoghurt met muesli.
Hoeveel zal daar nog bij moeten? Is dat echt weinig?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment